Mammatil❤️
Andre møte med forumet
Noen som har fått innvilget keisersnitt etter flere vaginale fødsler? Hvordan gikk du fram? Har født vaginalt tidligere men hadde en stygg fødsel (dødfødsel) som jeg er traumatisert av. Orker ikke tenke på fødsel, vil bare gråte. Snakket med jm om det, prøvde å godsnakke med meg at jeg har jo født vaginalt tidligere og det gikk jo så fint, men at hun selvfølgelig kunne henvise meg til samtale på sykehuset jeg har fått fødeplass på og at hun ikke vet noe om utfallet at en lege må "godkjenne" keisersnitt eller ikke.
Fått time nå og gruer meg så fælt, redd dette er normen at de skal snakke meg rundt til å gå for vaginal fødsel. Er veldig konfliktsky og syns det er vanskelig å stå opp for meg selv. Redd jeg bare skal begynne å grine uten å få fram et ord.
Er veldig klar over at vaginal fødsel er det beste for barnet og alt det, men det hjelper ikke om jeg ikke klarer å stå i det.
Fått time nå og gruer meg så fælt, redd dette er normen at de skal snakke meg rundt til å gå for vaginal fødsel. Er veldig konfliktsky og syns det er vanskelig å stå opp for meg selv. Redd jeg bare skal begynne å grine uten å få fram et ord.
Er veldig klar over at vaginal fødsel er det beste for barnet og alt det, men det hjelper ikke om jeg ikke klarer å stå i det.