fått innkalling til vekstestimering

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Var i postkassa nå å der lå det brev fra sykehuset..
Jeg skal inn på vekstestimering på torsdag.
Det blir spennede. etter UL termin er jeg da 37 + 5.

Mannen min er på kurs den dagen å kan ikke være med.
Har dere hatt med mannen deres?

Jeg dro alene. Det er en undersøkelse som i mitt tilfelle tok ca 5 min. Skulle allikevel ønske at jeg hadde tatt han med, sånn at jeg kanskje hadde fått frem at jeg synes barnet var stort, og at jeg er veldig redd for at det skal bli som sist - men nei, jeg er så beskjeden og teit, så sa ikkenoe jeg :P

Hadde det derimot ikke vært noen spesiell grunn til innkallelsen, bare kontroll feks, hadde jeg ikke engang tenkt på å ta han med. 

Her har ikke sambo vært med på noen av de ekstra oppfølgingene. De tar uansett ikke så lang tid, og får jo ikke vite så mye mer enn ca størrelse.

Her syns jeg det er mer nøye med sånt som gjelder fødselen eventuellt, selv om han ikke har tenkt til å være med hele veien :-)

fått bytte til fredag klokka 10, så da blir mannen min med :)

om hu veier mer enn 4 kg på fredag setter de meg igang....
vræl...

Min mann har ikke vært med på ekstra oppfølging, fordi det ikke har passa med skolen som han går på.  Hadde med meg mor på et par av kontrollene, ellers så har jeg reist alene.

Jeg skal på UL i morgen. Min kjære får ikke til å være med. Han ville nok gjerne vært med da. FOrrige gang hadde jeg UL hver 14.dag for vekstkontroll (pga høyt blodtrykk og lave SF-mål), og da var han aldri med på disse. Litt pes å ordne seg fri hver gang.

Millen skrev:
Jeg skal på UL i morgen. Min kjære får ikke til å være med. Han ville nok gjerne vært med da. FOrrige gang hadde jeg UL hver 14.dag for vekstkontroll (pga høyt blodtrykk og lave SF-mål), og da var han aldri med på disse. Litt pes å ordne seg fri hver gang.

det skjønner jeg godt, men mannen min jobber på sykehuset så da blir det litt anderledes her.

fru Tronrud skrev:

Millen skrev:

det skjønner jeg godt, men mannen min jobber på sykehuset så da blir det litt anderledes her.

Så smart da! :) Og så bra at han får til å være med. Det er jo alltid kjekt å være to. Det er ofte at mannfolka har noen andre spørsmål de lurer på. Da min kjære var med på kontroll en sjelden gang forrige gang, fikk jeg alltid mer info enn om han ikke var med siden han tenkte på å spørre mye mer.

jeg skal på torsdag og da blir mannen med. Han klarer vanligvis å legge opp dagen noenlunde etter slike ting sålenge han har noen dagers varsel. Han har vært med på de jordmortimene han har hatt tid til, men var ikke med på ekstra UL i uke 15 pga jobb. Glad for å ha han med på det som er mulig, selv om undersøkelsen ikke tar så lang tid i seg selv.....

Back
Topp