Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er ikke akkurat veldig glad i å gå til tannlegen, så jeg gruer i lang tid før jeg skal. Men hvordan er det å gå til tannlegen når man er gravid? Mener å ha hørt noe om det akkurat det. Men usikker på hva det gjelder. Noen andre som vet?
Mener å ha hørt at det går fint men at det er lurt å si fra på forhånd for de kan visst ikke ta sånne bilder når man er gravid [:)] fikk selv innkalling igår [8D]
Det går helt fint, bare husk å si ifra til tannlegen om at du er gravid. [:)] Jeg skulle til tannlegen i går, men måtte avbestille på grunn av kvalmen...[:'(]
Sist gang ringte eg på forhånd og sa ifra om graviditeten... Han utsatte det meste, men eg va innom og fikk en sjekk. Han ville ikkje ta bilder, men vet ikkje hvor moderne utstyr tannlegen min har då?! [:)]
Ja det er jo greit å få sjekket tennene ofte. Og er glad for at jeg får innkalling en gang i året. Og jeg er veldig flink med tannpuss og fluorskylling. Skulle vel vært flinkere med tanntråden. Jeg bruker den hver dag i mange måneder, og så blir jeg plutselig lei og holder opp lenge. Kjempe dumt! Må skjerpe meg litt [;)]