Fått igjen mensen?

FruEriksen

Betatt av forumet
Er det noen som fortsatt ikke har fått igjen mensen? Jeg har ikke sett noe til den, og lurer på om det er normalt.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Nope :D
Alt fram til barnet er 2 år er normalt har jeg hørt, hvertfall hvis du ammer

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke sett snurten av den jeg og, og bare glad til! :D

Nei, heldigvis:) Hadde helt glemt at den finnes, hehe. Jeg ammer jo og i tillegg går jeg på minipilla som gjør at mensen kan utebli.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke noe mensen her heller! Begynte på cerazette 7 uker etter fødselen så det er nok derfor :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg har heller ikke fått mensen. Har ikke hatt den på 5år.

Nei ingen mens og ingen prevensjon så er nok ammingen som gjør det. Men mange netter har jeg ikke ammet så burde vel komme snart

Celia 11.01.14

Ja, kom to uker etter jeg sluttet å amme.

Æsj, min kom tilbake 8 eller 9 uker etter fødsel. Fullamma fortsatt, og mini spiser fortsatt på natta..

Jepp, etter 11 uker. Til tross for at det aldri gikk mer enn 3,5 t mellom hver amming. Eggløsningen kommer jo først, så man kan jo brått bli gravid igjen uten å ha fått mensen tilbake. ;) Jeg synes det er så befriende at den har kommet, kroppen er seg sjøl igjen. Bare litt uregelmessig, men det går seg til.

Sluttet og amme for 2 mnd siden og ingen tegn til mensen.

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Ingen mens, ammer. Savner den ikke! Men vil ha den tilbake i god tid før jeg prøver på nestemann :-S

Februar -14 mamma <3

Ingen mens her. Fullammer og går ikke på noe prevansjon. Etter første fikk jeg mens etter 8 mnd. Brukte heller ingen prevansjon og fullammet.

Back
Topp