Lilio!!! Gift med forumet 12 Apr 2007 #1 idag fikk jeg hesten min var så deilig... trodde lissom jeg skulle klare og holde meg unna hest,men den hobbyn er jeg så glad i! greit for tassen oxo for vært mye ute da... så jeg kommer ikke til og være så mye her framover nå da...
idag fikk jeg hesten min var så deilig... trodde lissom jeg skulle klare og holde meg unna hest,men den hobbyn er jeg så glad i! greit for tassen oxo for vært mye ute da... så jeg kommer ikke til og være så mye her framover nå da...
L litlå Gift med forumet 12 Apr 2007 #4 så nydelig hun er!!! [:)] jeg hadde ei rød varmblodshoppe jeg... temprament i den snuppa [:D][:D]
L litlå Gift med forumet 12 Apr 2007 #5 ORIGINAL: Solvit ORIGINAL: litlå så nydelig hun er!!! [:)] jeg hadde ei rød varmblodshoppe jeg... temprament i den snuppa [:D][:D] søt hun var. Du må også legge inn bilde litlå skal prøve... [:D]
ORIGINAL: Solvit ORIGINAL: litlå så nydelig hun er!!! [:)] jeg hadde ei rød varmblodshoppe jeg... temprament i den snuppa [:D][:D] søt hun var. Du må også legge inn bilde litlå skal prøve... [:D]