Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg gleder meg veldig til lillegutt er litt mer "innstilt" på når han skal spise, slik at det blir litt lettere å ta seg en ridetur. Sånn som det er akkurat nå spiser han jo nesten "hele tia", så det blir bare kjempe korte turer! Men det er deilig uansett! [:D]
Så nydelig hest du har da!!![:D] Gleder meg til jeg skal begynne med hest igjenn oxo!!! Har vert et år uten nå!!! Å fytti som jeg savner det[&o]
Skal bli så deilig å få et eget sted etterhvert, for da skal vi ha hest!!![:D][:D]
Har holdt på med hest i mange år. Men alldri hatt min egen!!!
Åhh, så nydelig hest... Din heldiggris [:D][:D][:D] Jeg ønsker meg hest en gang og!! Jeg jobbet i en stall med 31 hester i for ett år siden, det var utrolig kjekt.. Så skjønner deg godt når du vil ha hest [:D]
Gratulerer med ny hest!! er det en varblodstraver? Fin var hu [;)] Jeg har ei hoppe på 3 år som jeg skal ri inn nå. Så kjekt at det er mange andre her inne med hesteinteressen [:D] Snuppa mi har vært med meg i stallen nesten hver dag siden hun ble unnfanget [8D] Sunn hobby med masse frisk luft!