fått gode nyheter i dag

*sanna*

Glad i forumet
Dette er noe jeg egentlig ikke hadde tenkt å dele med dere, men ble så glad at jeg bare må[:D]
Pappa har kreft i hjerne og lungene og utsiktene for at han skulle bli morfar i september så dårlig ut.
I dag fikk vi beskjed om at kreften var kraftig redusert og at det nå ser ut som han skal bli morfar igjen alikevel. Jeg er bare kjempe glad nå.

Ellers var jeg 16 uker i går å slenger med et bilde. Noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre [8D]

ORIGINAL: Jaujarn

Det er jo en av de beste beskjedene man kan få!  Takk for at du delte det med oss:) Så godt å høre at hvertfall NOEN kan få gode beskjeder når det gjelder kreft... Gratulerer så mye![:)] 

Fin mage hadde du også!:)
Sender alle gode tanker til både deg og pappan din!:)

For ein herlig nyhet da!![:)] og en veldig fin mage[:D]

For en fantastisk nyhet[:D] Vi fikk samme beskjed for noen uker siden. Svigerfar har kreft i leveren, og hadde egentlig fått bare noen måneder igjen å leve da vi først fikk vite om det. Nå ser det derimot ut til at vi skal få beholde han mye lenger, og han skal få oppleve å bli farfar for første gang [:)]

For en utrolig god beskjed å få!!

Kose deg med magen og pappaen din, masse klemmer

Så fantastisk!

*sniker meg ut igjen*

Det er jo en av de beste beskjedene man kan få!  Takk for at du delte det med oss:) Så godt å høre at hvertfall NOEN kan få gode beskjeder når det gjelder kreft... Gratulerer så mye![:)] 

ORIGINAL: EogR

Så utrolig herlig å få denne beskjeden!!! Forstår godt at du er glad!!
kjempefin mage du har også!! [:D]

sign [:D]

ORIGINAL: Gåte

For en fantastisk nyhet[:D] Vi fikk samme beskjed for noen uker siden. Svigerfar har kreft i leveren, og hadde egentlig fått bare noen måneder igjen å leve da vi først fikk vite om det. Nå ser det derimot ut til at vi skal få beholde han mye lenger, og han skal få oppleve å bli farfar for første gang [:)]

ja da er vi litt i samme situasjon. Gode nyheter dere også fikk da. Krysser fingrene for at vi har dem lengst mulig.

åååååå. det var bare en kjempe god nyhet da! veldig glad på deres veiene. har en pappa som nettopp er erklært frisk. var en hard kamp og utsiktene hans for å bli morfar så også meget dårlige ut en stund. men legene er så flinke nå til dags og de gjør alt de kan for å behandle det så bra som overhodet mulig. krysser fingrene for deg og familien din :) tenk så flott det vil bli for han å kunne oppleve å bli morfar etter en så hard kamp. fantastisk!

*klemmer*

Ååh, herlighet for noen godt nyheter! Kjente det kriblet i magen min da jeg leste at det gikk bedre med ham! Er så glad på dine og selvsagt hans vegne:):) Dagens beste nyhet, selv om jeg ikke vet hvem dere er:)

Så kjempe å få en slik nyhet da!! Da tenker jeg morfar gleder seg like mye som alle andre:)

Og for en nydelig baby-mage:)

Så fantastisk!! Håper dere får mange mange gode år sammen, ta godt vare på hverandre!!!!

Åååååå så fantastisk.... så glad på deres vegne.... lykke til og håper den stolte bestefaren får gode stunder med den lille prinsen/ prinsessen [:D][:D] lykke til til dere alle mange varme tanker til  deg og alle dine som er rundt deg... nyt alle de gode stundene....

Så fantastisk!! [:D] Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Og kjempefin mage!! [;)]

Sign[:)]

Back
Topp