Fått gjort litt:-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Har i dag fått gått gjennom alle klærne fra storebror som var lagt bort. Har sortert i sekker som skal gies bort, kasser med klær lillesøster kan bruke og kasser med klær som vi bare ønsker å spare på:-) så da er vi i gang hvertfall... når vi kommer hjem fra ferie i starten får vi gå gjennom alle tingene og få de på plass:-) bilstolen brukes av søskenbarnet ennå...

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1374088385051.jpg
    1374088385051.jpg
    57 KB · Visninger: 58
Man blir så fornøyd etter sånne dager, når man virkelig har fått gjort en ryddesjau. Godt jobba.

Flinke :-) herlig å få litt oversikt og få ryddet litt samtidig :-) sikkert morsomt å se gjennom de gamle klærne til storebror også - mange minner :-D

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

åja også så mange fiiine gutteklær, jeg som klaga på at det var så lite gutteklær å finne hehe å hællandussen så utrolig små de minste klærne var og de var for store til han hehe

utrolig rart å tenke på at han var så bitteliten da han kom ut, han druknet jo nesten i 50 :-)

Det er kjempegøy å gå gjennom det som ble lagt vekk etter større søsken ja :)
Så mye pent, og så mange minner :) Har veldig mange "favorittplagg" etter Thale. Ganske fornøyd med at det blir ei jente denne gangen også så jeg får brukt det igjen :) :)
(dere hadde virkelig tatt vare på mye! hehe, jeg har underveis "slanket" samlingen min -for hver flytting vi har hatt gjerne :P)

ja vi har ikke kvittet oss med noe hehe så det var nok på tide :-)

Så flink du har vært!! Jeg har hatt noen oppryddingsdager før (lenge siden), men har fortsatt noen kasser å gå gjennom. De minste str er ferdigsortert, heldigvis :) Får gå gjennom det andre nå i ferien, tenkte jeg (regner jo bare likevel :P)

Sååå masse nusselig ja, nå får jo vi gutt nr tre, er fint å få brukt de små klærne, det går jo ikke an å se at de er brukt, omtrent (og det er etter to stk!)... De klærne de har nå er det verre med :P Skikkelige gutter som konstant har hull på knærne (++) :P

ja de små klærne ser nesten ikke brukt ut, så nesten litt synd det ikke blir en gutt til så får brukt alle fine klærne hehe men får jo brukt opp det nøytrale så får vi gi resten til noen som trenger det.
nesten litt redd for å gi bort alt nå da i tilfelle de skulle ha tatt feil, men det har de vel neppe på 3 UL inkl. 3D, men skal jo også på om et par uker så kanskje de sier noe om det da.

Nei, antakelig er det en jente da ;) Men du kan jo vente med å gi vekk til fødselen om du har plass og lyst :) Fint for andre å få pent brukte klær, mange har alt for lite.. :)

ja vi tok sjansen og ga det bort i dag, skulle rydde bodene også så da ble det slik :-) har jo tatt vare på noen plagg som vi ikke ville gi bort + alt hjemmestrikka :-)

Back
Topp