Fått gjort litt gitt!!

babybaker

Flørter med forumet
Siden vi holder på og bygge nytt hus, så styrer vi litt for og få solgt det vi har nå!
Megler kommer neste uke til befaring!!
Så etter og ha vært på jobb i dag, hentet ungene og lagde middag, så fikk jeg ryddet ut av hele badet og stua, demonterte en svæææær modul sofa og ommøblere litt med noen av modulene før jeg satt den sammen igjen . Innen jeg var ferdig med det, var det tid for kveldsmat til barna, så var det kveldstell og natta! Før jeg fortsatte i stuen! Nå sitter jeg her, riiiimelig fornøyd med dagens innsats og ser frem til en ny dag i morgen med 2 etg for tur!!!!! ;-p skal bli greit og få mannen hjem fra Nordsjøen neste uke ja!!!

Lite skryte innlegg fra meg !!:p

Fraaa mobilen <3

Siden vi holder på og bygge nytt hus, så styrer vi litt for og få solgt det vi har nå!
Megler kommer neste uke til befaring!!
Så etter og ha vært på jobb i dag, hentet ungene og lagde middag, så fikk jeg ryddet ut av hele badet og stua, demonterte en svæææær modul sofa og ommøblere litt med noen av modulene før jeg satt den sammen igjen . Innen jeg var ferdig med det, var det tid for kveldsmat til barna, så var det kveldstell og natta! Før jeg fortsatte i stuen! Nå sitter jeg her, riiiimelig fornøyd med dagens innsats og ser frem til en ny dag i morgen med 2 etg for tur!!!!! ;-p skal bli greit og få mannen hjem fra Nordsjøen neste uke ja!!!

Lite skryte innlegg fra meg !!:p

Fraaa mobilen <3
Vært skikkelig flink idag du da og har fått gjort mye ;) litt sliten nå da tenker jeg? :P hehe

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Så flink du har vært i dag :D Stor klapp på skuldra :)

Hodet mitt er så klar for redebygging, men kroppen henger absolutt ikke med. Får gjort litt, men guri, jeg skulle gjerne ha gjort såååå mye mer.

Flinka! :D

Her er det så mye jeg skulle ha gjort, men ikke bare bare når kroppen stritter imot.. Håper på en skikkelig energiboost snart ;)

Imponerende!:D Men er du ikke dødssliten??:P

Og hva har jeg gjort...ehh...sittet i strandstol og lest rapsgubbene:P jaja...ikke fullt så imponerende..haha...

Blir utmattet bare av å lese det du har gjort :P Så flink du har vært! :) (men husk å slappe litt av også da ;) )

Takk for hyggelige ord!!:) i går kveld sluknet jeg temmelig tidlig på sofaen!!:p
I dag har jeg fått malt MASSE!!
Jeg syntes det er så gøy og gjøre mye når mannen er offshore, så blir han motivert og glad når han kommer hjem :)
Men nå tror jeg kanskje helgen offisielt er kommet ;) i morgen blir det nok bare sånn kose rydding/pynting :)

Fraaa mobilen <3

Back
Topp