Fått for sen ultralyd?

Ville ringt..

Det er igjennom UNN Tromsø, men selve UL skal utføres på fødestue like ved her,sto det var stor pågang av gravide. Jeg skal ringe mandag og si jeg kan omså komme til Tromsø for å få tidligere:shifty:

For sent? Jeg fikk og i uke 23 med første. Er vel ikke noe krav om noe før?
Det står vel vanligvis mellom uke 18-20, og om det I værste scenario skulle vært noe galt med fosteret så begynner man å komme langt I uke 23 (kjenner noen som måtte ta abort uke 19 da de fant ut at fosteret ikke var levedyktig). Så jo jeg synes det er sent,så jeg skal prøve å få før.

Det står vel vanligvis mellom uke 18-20, og om det I værste scenario skulle vært noe galt med fosteret så begynner man å komme langt I uke 23 (kjenner noen som måtte ta abort uke 19 da de fant ut at fosteret ikke var levedyktig). Så jo jeg synes det er sent,så jeg skal prøve å få før.
Ser den, men vet at de hadde sprengt kapasitet når jeg gikk med førstemann og nå skal vi jo føde i "rushtiden" så de gjør nok så godt de kan men man kan jo alltid ringe og høre om man kan stå på venteliste om det skulle være en avbestilling

Back
Topp