August16spire
Elsker forumet
Fikk time til OUL idag,29.03!!! Dvs jeg er 22 elr 23 uker på vei. Er ikke det litt vel sent??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk time til OUL idag,29.03!!! Dvs jeg er 22 elr 23 uker på vei. Er ikke det litt vel sent??![]()

For sent? Jeg fikk og i uke 23 med første. Er vel ikke noe krav om noe før?Fikk time til OUL idag,29.03!!! Dvs jeg er 22 elr 23 uker på vei. Er ikke det litt vel sent??![]()
Det står vel vanligvis mellom uke 18-20, og om det I værste scenario skulle vært noe galt med fosteret så begynner man å komme langt I uke 23 (kjenner noen som måtte ta abort uke 19 da de fant ut at fosteret ikke var levedyktig). Så jo jeg synes det er sent,så jeg skal prøve å få før.For sent? Jeg fikk og i uke 23 med første. Er vel ikke noe krav om noe før?
Ser den, men vet at de hadde sprengt kapasitet når jeg gikk med førstemann og nå skal vi jo føde i "rushtiden" så de gjør nok så godt de kan men man kan jo alltid ringe og høre om man kan stå på venteliste om det skulle være en avbestillingDet står vel vanligvis mellom uke 18-20, og om det I værste scenario skulle vært noe galt med fosteret så begynner man å komme langt I uke 23 (kjenner noen som måtte ta abort uke 19 da de fant ut at fosteret ikke var levedyktig). Så jo jeg synes det er sent,så jeg skal prøve å få før.