Fått første time til jordmor

Becky87

Elsker forumet
Da har jeg fått telefon fra en kjempekoslig jordmor. Hun hørstes veldig kjent ut, men jeg fikk jo selvfølgelig ikke med meg navnet, så jeg vet ikke om hun er kjent eller ikke.

Men jeg fikk iallefall time 16 april. Så er jo bare 2 uker til. Vil da være litt over 14 uker. Kjenner jeg gleder meg til å treffe henne, hun hørtes så koselig ut på telefonen.

Har igrunnen time hos legen 12 april, men legesekretæren ville at jeg skulle til jordmor først, så jeg må vel ringe å få ny time.

Ja nå er vi i gang men undersøkelser og kontroller, spennende måneder vi har forran oss.Jeg har vært hos jordmor en gang men da fant hun ikke hjertelyden, så jeg skal til bake om ca 2uker og da håper jeg å høre den :D wiiiii :D

hvor mange kontroller/oppfølging får dere?

Jeg har hatt en legetime.. rundt uke 11.. Og fikk da henvisning til tidlig Ultralyd.
Skal på ordinær ul om 5 uker. er da i uke 18.  4 dager etterpå skal jeg på min andre legekontroll..
Blir vel jordmor etterhvert tror jeg. Aner ikke..

Jeg har hatt en legetime til nå. Det var for å få henvisning til GU og tidlig ul på oppfordring av min GU.
Ellers har jeg min første kontrolltime hos lege den 12. Da er jeg 12+3. Ta blodprøver og det styret der ;-) henvisning til ordinær ul blir vel ordnet samtidig.
Så har legesenteret mitt fått egen jordmor. Så tenker jeg skal sjekke ut henne, for hun jeg hadde i første svangerskap likte jeg ikke i det heletatt. =/

Vet ikke hvor mange kontroller det blir, men har bare vært på en til nå. Det var i uke 6, da for å få henvisning til tidlig ul. Så skal jeg både til lege og jordmor nå iløpet av de neste 2-3 ukene.

Back
Topp