Fått fødeplass :-)

Chantii

Betatt av forumet
En uke før termin får jeg brev i postkassen om at jeg har fått fødeplass på Ullevål. Jippi.... Jeg hoppet av glede.
Fødte der sist og var super fornøyd. Alternativet var Bærum, men er nå glad for at jeg kjempet om å få Ullevål. Har fått avslag flere ganger, men jordmor mente det lønnte seg å søke sent, siden det nå er noen som allerede har født :-) :-)
Godt å vite at samboeren kan være med meg etterpå på pasienthotellet.

Så bra da! Her søker vi ikke, vi bare reiser inn til KK (Haukeland), men er jo ikke sikret familierom da.. Antakelig ikke faktisk, fordi de pusser opp og styrer så fælt her[&:]

Er det ikke son på kk, at barnefar må dra 1 el 2  timer etter fødselen oxo kan han komme tilbake i besøkstiden fra 17.00-20.00?? [&:]

Så bra,greit å vite at fødeplassen er sikret![:)]Deilig å vite at du slipper Bærum og da,med alt som har kommet frem derfra den siste tiden[&:]

Ja det var en lettelse. Det virker jo litt psykisk inn selvfølgelig med alt oppstyret som har vært der i det siste.

ORIGINAL: Poppsi

Er det ikke son på kk, at barnefar må dra 1 el 2  timer etter fødselen oxo kan han komme tilbake i besøkstiden fra 17.00-20.00?? [&:]

Far får være så lenge dere ligger på fødestuen, tror det er hvertfall to timer der, om det ikke er supertravelt, men skal ha litt tid til å roe ned og få ammet, stelt og målt babyen.. Pluss ligge på magen og få kontakt bare.. Men etter det må far reise hvis dere ikke får familierom, som vel er lite sannsynlig nå for tiden..

Back
Topp