Fått fødeplass og time til oul :)

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
På Ullevål sykehus! Var der jeg ville og, så det var bra :D Der får mannen sove over etter fødsel også noe som sikkert er veldig koselig for han og barnet :) <3 Fikk time til oul 12. august, da er jeg 17+5 ifølge 2. tidlig ultralyd (skal jeg følge det 1. gyn jeg var hos sa, skulle jeg da være 19+0). Åå det blir så spennende å se !!! :)

Spennende :) Er så gøy å følge med på dere alle og gleder Meg med dere! Jeg skal på 1 kontroll på mandag og gleder meg til jeg får vite når OUL blir!

Ja veldig gøy :) Nå føles alt så virkelig :o ! Hehe. Er det andre som også skal føde der eller?

Jeg har også fått fødeplass på Ullevål og time til OUL den 29 august, da er jeg 19 uker på vei :) Skal søke meg videre til ABC da, forhåpentligvis får jeg plass der :)!

Gratulerer , det er der jeg skal føde også :) har ikke fått plassen ennå men hadde svangerskapsforgiftning i første og en komplisert fødsel med andre, å begge gangene fødte jeg der. Fikk unnskyldning av overjordmor pga komplisert fødsel hvorpå hun lovet meg at jeg ville bli hørt neste gang jeg kom dit.
Kanskje vi sees på barsel der da :k)

Så gøy :) Jeg har også fått plass på Ullevål og OUL 2. august. Tror jeg regnet meg frem til at jeg er 18+4 da om jeg ikke husker helt feil. Sendte inn det rosa arket til Ullevål med all den infoen idag - så jeg tullet med mannen at nå kunne han ikke benekte farskapet haha...

Har også søkt meg til ABC, men ikke hørt noe foreløpig. Glemte å sende med helsekortet da :(

Fikk dere som skal føde på Ullevål tilbud om å delta i den allergistudien? Tanker om det?

Så gøy :) Jeg har også fått plass på Ullevål og OUL 2. august. Tror jeg regnet meg frem til at jeg er 18+4 da om jeg ikke husker helt feil. Sendte inn det rosa arket til Ullevål med all den infoen idag - så jeg tullet med mannen at nå kunne han ikke benekte farskapet haha...

Har også søkt meg til ABC, men ikke hørt noe foreløpig. Glemte å sende med helsekortet da :(

Fikk dere som skal føde på Ullevål tilbud om å delta i den allergistudien? Tanker om det?
Om det er noe trøst har jeg heller ikke hørt noe- med helsekort Fikk tilbud om den studien ja, det er jo noe jeg føler jeg burde vært med på, men det virker rett og slett litt for mye styr synes jeg. Og da er ser bedre å ikke bli med enn å plutselig droppe ut og kaste bort deres ressurser underveis.. Er bare å håpe at det er mange med litt bedre holdninger enn meg på det området der :)

Ullevål her også, oul den 12.august.. Er da 19 uker på vei :) jeg fikk også tilbud om den studien, en venninne av meg har vært med på den.. Virket litt stress :P

Det jeg tenker er positivt med studien er oppfølging om det skulle være noe :)

Jeg deltok i en fodmap/glutenstudie på Rikshospitalet og endte opp med papirer til Nav om at jeg har krav på grunnstønad + en håndfast diagnose. Så jeg er kjempefornøyd :)

Har selv hatt atopisk eksem som barn så oddsen er jo absolutt tilstede for at lille får det. Min svigermor er også forsker så hun hadde nok blitt stolt haha...

Back
Topp