fått enda en innkalling til ultralyd jeg ;) når jeg har kommet så langt som uke 33

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
dette blir min 5 ultralyd jeg drar på da, kan det bare være en rutinekontroll/sjekk ??

pgr. på gjøvik antok de jeg var 18 uker da jeg var der pgr hodemålene
men så måtte jeg på rikshospitalet ,å der mener de jeg var 20 uker så hu som tok ultralyd på riksen sa hu kom til å skrive en kommentar om det til sykehuset jeg skal føde på,slik at jeg ikke går for mye over evt.termin.
for det er jo ikke bra.

står ikke noe om hvorfor jeg skal på ultralyd,bare at jeg har time;)

trenger vel ikke uroe meg for dette da?

Noen kommuner er det bare en vanlig sjekk for å måle osv, rundt uke 32, så er nok det du er innkalt til :)

Sikkert bare en vekstkontroll siden de er usikre på terminen.. :) To uker er jo en del i forskjell, da :)

For å sjekke mål sikkert, for å være sikker på termin. Har de sagt noe om morkaka? Ei jeg jobber med, måtte inn i uke 32 for å se om den hadde flyttet seg da hun hadde hatt den foran. Den hadde visst flyttet seg lenger opp da, hvis ikke hadde det blitt ks.

Sikkert vekstkontroll eller sjekk av morkaka som de andre sier her :-) Vet av flere som har vært inne kort tid før termin for å sjekke størrelse etc.

;) ikke lei meg for å bli fulgt opp ;)'
da får jeg jo titte på prinsessa mi noen ganger før jeg får hun i arma mine ;)

Tenker at det kan være en vekstkontroll. Jeg fikk det tilbudet da jeg var på oul og og takket selvfølgelig ja til å få time til dette rundt uke 30 :)

Jeg skal også inn i uke 32, på Gjøvik sykehus. Er sikkert fordi morkaken ligger forann ja :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ikke uroet meg for en ekstra ul-kontroll, hadde det vært pga noe mer alvorlig hadde du nok visst om det allerede ;) Om man finner noe "unormalt" på ul er legene pliktig til å informere deg om det, derfor føler jeg meg trygg på at alt er normalt etter å ha vært på flere kontroller :)

Jeg skal også inn i uke 32, på Gjøvik sykehus. Er sikkert fordi morkaken ligger forann ja :)

å du skal det ;) er jo bare betryggende å følges opp da ;)
så du skal oxo føde på gjøvik el ?
når har du termin da?;)

å du skal det ;) er jo bare betryggende å følges opp da ;)
så du skal oxo føde på gjøvik el ?
når har du termin da?;)
Ja er jo det :) Jeg følges opp og alt slik på gjøvik :) men selve fødselen blir på lillehammer da jeg har endel kg for mye ;) termin 17 okt :) du da? :)

Ja er jo det :) Jeg følges opp og alt slik på gjøvik :) men selve fødselen blir på lillehammer da jeg har endel kg for mye ;) termin 17 okt :) du da? :)

oki ;) Lillehammer er jo et fint sykehus det oxo ;)
jeg skal føde på gjøvik denne gangen, føda på ringerike sykehus med de 2 jeg har fra før.
jeg har vel termin 10-11 oktober. fikk først 18 okt da jeg var på gjøvik. men ble flytta etter jeg var på rikshospitalet
det stemte mere med måla å sånn at jeg var lenger på vei.
ikke lei meg for det jeg ;)
nå gleder jeg meg enormt til 3D ultralyd;)

Back
Topp