Fått Doppler i posten i dag:)

mortil3stk

Forelsket i forumet
Jeg fant hjertelyden etter hvert... Den viste seg en gang på skjermen...men hørte den tydelig i høyttaleren:) Sjekket min samtidig..så vet at det ikke var min som slo inn:) Min hjertelyd er ganske urytmisk,,,

Ganske deiligt å få en bekreftelse på at det er noe som vokser inni her:))))
Skal ikke bruke den i tide og utide...var bare godt å få bekreftelsen:))

Noen andre som har erfaring med dette?

Har ingen erfaring.. men lurer på hvor man kjøper den? ;) Hadde vært gøy å prøve.

Hørte hjertelyden i uke 11. Fann den ikke helt klart og tydelig når jeg prøvde en uke etter, i uke 12, men hørte mye bevegelse som slag/spark. :) prøver vel å høre i uke 13 tenker jeg. :) deilig å høre!!

jeg kjøpte min på billigetester.no men finst billigere varianter også

Høres artig ut, men er så i tvil om jeg tør, jeg. Dere som har prøvd - hvor lett/vanskelig er det å finne lyden? Har så lyst, men jeg er redd jeg blir nervevrak om jeg ikke finner lyden raskt... :-)

Det er ganske individuelt.. Spørs hvordan Livmoren ligger og hvordan fosteret ligger..Vet at på noen kan det være vanskelig å finne hjertelyden tidlig i svangerskapet... Dette er mitt tredje barn..og jordmora har lett funnet hjertelyden tidlig i mine andre svangerskap...så derfor dristet jeg meg til dette denne gangen,,, Det tok litt tid...men var lett å kjenne igjen lyden.. Så tror jeg egentlig at jeg er kommet lenger enn terminen er denne gangen..

Jeg fikk også min i posten idag! Kjøpte en Angelsound, på angelsounds.no :) 395,-
Fant hjertelyden etter ca 10 minutter, måtte trykke ganske godt inn i magen for å høre den..
Var litt usikker på hvordan lyden egentlig skulle være (aldri hørt hjertelyd før), så jeg søkte opp på youtube.. Og DA ble jeg heelt sikker på at det var hjertelyden jeg hadde hørt :) Mannen syns også det var superkoselig å høre.. Smilte fra øre til øre :)

Takk for svar! Kanskje jeg skal våge meg.... :-)

Back
Topp