Fått dilla på

Skogsfrua

Forelsket i forumet
maiskolber :P

Fant ut at jeg hadde en hermetikkboks med maiskolber igjen i skapet fra grillsesongen, så nå har jeg spist maiskolber 3 dager :P Kanskje ikke det sunneste, men men.. Nydelig er det iallefall. Steker de i ovnen og nytes med smør og salt :) Nom nom.

Noen som har fått noen nye "diller" i det siste?

Ingen spesielle

yoghurtis ("pleas") - sjokolade m/bringebær mmmmmmmm....

Fått dilla på skyr Youghurt:p ellers er frukt alltid godt:)

Mr frece ( de lange saftisa)  ohh, så de plutselig på butikken på julaften, handlet med meg 6 stk, bare 1 igjen nå, må handle flere :)

Boller.... :( elsker følelsen av dem i magen også. legger liksom lokk på halsbrannen og alt som truer med å komme opp. Men ikke så sunt. Er det noe jeg legger på meg av, så er boller det verste! 

leve på store megder sjokolade i alle former så å sei og brus og snop og chisp :P bare usundt hehe

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Mr frece ( de lange saftisa)  ohh, så de plutselig på butikken på julaften, handlet med meg 6 stk, bare 1 igjen nå, må handle flere :)

det hadde jeg med første mann, da åt jeg kansje 40 stk på en dag!

Klementiner!!! Men nå begynner det å se mørkt ut etterhvert for de :/ sesongen for de aller beste er dessverre over hvert øyeblikk! åh.. gleder meg ikke... men er glad i appelsiner også så det får duge:) ellers går det jo i diverse snop da.... 

Ikke noe spesielt, men drikker en del rødbrus.. Pluss skoleboller, det er VEEEElDIG godt :D
og er veldig kjøttsulten :P

Isbiter Akkurat som sist.

IS !!! Samme hvilken form og farge, bare det er IS ! mmmm
Og vann, vil ha vann hele tiden. Det har jeg hatt i alle svangerskap. Og jeg HATER vann til vanlig, drikker det så og si aldri...

I de andre svangerskapene så hadde jeg dilla på kinmat, kunne spise det hele tiden, denne gang får jeg brekninger bare av tanken ! esj !

IS !!! Samme hvilken form og farge, bare det er IS ! mmmm
Og vann, vil ha vann hele tiden. Det har jeg hatt i alle svangerskap. Og jeg HATER vann til vanlig, drikker det så og si aldri...

I de andre svangerskapene så hadde jeg dilla på kinmat, kunne spise det hele tiden, denne gang får jeg brekninger bare av tanken ! esj !

Det eneste jeg merker er at jeg er tørst konstant og drikker masse. Hovedsaklig vann.

Spist maaaas eklmentiner og kiwi, nå er jeg over på appelsiner men frukt generellt går ned på høykan, ihvertfall sitrusfrukter. Takler ikke rødt kjøtt men spiser masse fisk! Eller drikker jeg kjempemasse hele tiden. var kjempedrålig i begynnelsen  men nå når epetitten har kommet så har jeg lyst på alt hele tiden, har aldri vært en søtmoms men merker nå at jeg lett kan spise en liter iss og 10 muffins uten problemer:-D

Nei, ingen spesielle diller.
Litt søtsug, så det går litt sjokolade - og som sist elsker jeg appelsiner. Spiser minst én hver dag.
Er bare sjeleglad jeg ikke ligner min mor, som fikk dilla på vaniljesaus da hun venta meg. Drakk over en halv liter om dagen hele svangerskapet

Har skikkelig lyst på kebab og burger hele tiden. Men gir ikke akkurat etter for det...
Også har jeg i grunn mista lysta på potetgull.

Med første takla jeg ikke egg. Uansett om det var stekt eller kokt. Lukta plaga meg ekstremt. Og klarte ikke spise egg som rett før for noen få år siden :-p

Kiwi i store mengder, og riskaker (de som heter snack a jacks eller noe), helst med BBQ-smak, men ostesmaken går også ned. Jeg hater riskaker til vanlig, men hver gang jeg går gravid får jeg helt dilla. Merkelig...

Jeg var forferdelig dårlig i nesten 4 mnd, og nå skal jeg visst ta det igjen!

Jeg har en enorm og noe syk craving på kinamat.
JEG LIKER IKKE KINAMAT EN GANG!
Jeg utstår det egentlig ikke til vanlig, men nå må jeg har det. HELST hver dag! Alt fra vårruller til chop suey. Jeg blir GAL! 
Jeg setter veldig pris på at kinarestauranten i nærheten er åpen lenge, hvis ikke tror jeg ikke min samboer hadde overlevd! HAHAH!

Ja, isbiter!! Nam nam, når det kom snø her om dagen fikk jeg lyst å gå ut å spise opp alt ( noe jeg selfølgelig ikke gjorde) . Mr freeze hadde jeg dilla på sist, fikk veldig lyst på det nå  etter det ble nevnt.
... og så er det snart tomt i posen med saltstenger jeg åpna for en halv time siden :-O

Noe annet veldig rart , som jeg får sommerfugler i magen av og føler meg nesten nyforelska av , er lukta av klær som har vært i tørketromla, nyvaksa tøy, og lukta av nyvaska hus..

Merkelige greier alt som forandrer seg når man blir gravid ;)

Back
Topp