Fått dilla på noe?

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Fått dilla på noe ennda ? Jeg har dilla på fetaost men kan jo ikke spise dette nå [:(]

Hamburger av alle ting...

MEN, jeg prøver å unngå dette så godt jeg kan, eller så kommer jeg til å være trill rund midtveis i dette svangerskapet...!!!

Ingen dilla ennå.. Sist gang måtte jeg bare ha salt lakris! Spiste en sånn salt sild pose hver dag. Ikke rart jeg hadde skyhøyt blodtrykk[8D] Heheh...

ORIGINAL: blirmamma10januar10

jeg har fått dilla på og spise og spise[:D] men prøver å begrense meg litt[;)]

Hehe, ja den har jeg også merket. God matlyst for tiden[:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Fått dilla på noe ennda ? Jeg har dilla på fetaost men kan jo ikke spise dette nå [:(]

Den fra Arla kan du spise, ja. Gumle i vei. [:)] Den er pasteurisert.

ORIGINAL: Slafselarve

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Den fra Arla kan du spise, ja. Gumle i vei. [:)] Den er pasteurisert.

Ah kan jeg? :D Aww nå ble jeg kjempe glad,skal kjøpe dette i morgen [:D]

Lakris, lovehearts og vannmelon. Prøver å unngå de to første, men det er ikke så lett når de hjelper mot kvalmen også. [&:]

ORIGINAL: blirmamma10januar10

jeg har fått dilla på og spise og spise[:D] men prøver å begrense meg litt[;)]

å samme her, men ikke lett og ikke spise he he, har konstant lyst på mat [;)] med emilia hadde jeg dille på oboy. super hektet var jeg he he

ingen dilla på noe.. greie ikke spise spesielt heller da.. kun røde epler går ned med et smil,så kanskje de da???:P hehe

ORIGINAL: Patience

Ingen dilla ennå.. Sist gang måtte jeg bare ha salt lakris! Spiste en sånn salt sild pose hver dag. Ikke rart jeg hadde skyhøyt blodtrykk[8D] Heheh...
Hehe jeg og måtte ha det sist, men fy så mye halsbrann jeg hadde[:'(] Klarte ikke la være og spise alikevel[8D]

egentlig ingenting, hadde dilla på stratos i første svangerskap, ingenting med nr to

Jeg har fått dilla på solbærsaft. Sist var det Sjokkomelk fra Tine. da helst den lille boksen med sugerør;p haah Jeg regner med jeg får dilla på noe mer etterhvert.Litt spent på hva det blir for noe rart[8|]

Jeg har merket at jeg ikke får i meg sukkerfrie ting, som brus, pastiller osv.. Blir megakvalm!

Back
Topp