Fått dilla på å strikke * NÅ MED BILDE*

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
I jula lærte kjæresten til pappa meg å strikke sjal, så jeg lagde et med litt hjelp. Nå har jeg akkuratt strikket et til Mina i lilla[;)] Og det klarte jeg helt selv[8D] Tenkte å strikke et i brunt til meg selv nå[:)]

Så flink du er, har også lyst til å lære å strikke

Kan vi få se bilde eller?[:)]

Jeg husker ikke hvordan jeg legger inn bilde igjen[:-] Får lastet det opp igjennom imageshack, men hvor gjør jeg av den liken igjen?? Denne boksen som man skriver innlegg i synes jeg er litt forandret siden sist jeg la ut bilde[8|]

ORIGINAL: lenemor

Hahaha [8D]

Bilder,bilder,bilder,bilder

Får ikke til å legge ut bilde

ORIGINAL: oslojente1980

JOda...last opp i imageshack og lim koden under "direct link to image" inn mellom de to [img][/img]-firkantene!

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: oslojente1980

JOda...last opp i imageshack og lim koden under "direct link to image" inn mellom de to [img][/img]-firkantene!

Men det blir så DRIT stort jo[&:]

Under der du laster opp bildet inne på imageshack (og under der du kan skrive inn emailadresse) er det en blå link hvor det står Upload oxptions/resizing - trykk der, og så velger du 320x240eller 640x280 og så trykker du last opp - da blir det passe stort

Tusen takk snuppa[:D] Jeg klarte det, jeg klarte det[:)] Slik som Dora explorer sier[;)]

Så fint det er!!!!

[:D]kjempefint - Johanna hadde elsket det der!!

Så flink du er!![:)]
Skulle ønske jeg kunne å strikke!!

Det ble bra. Kjempefine farger har du valgt.

Så flink du er, kjempe fint[:)]

Back
Topp