Fått det med dere?!

Ble det gaven fra dere????

og hvis det var, hvordan gjorde du det????

[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Nei det ble ikke det.... visste seg å være såpass stort problem pga jobben til pabba. Altså han kunne på ingen måter vite om han overhodet kunne komme og ihvertfall ikke NÅR i så tilfelle så vi droppet det. Mamma sendte bare melding i gårkveld med følgende ord:
God jul - flybilletter til Norge 17.-26. desember er bestillt!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Nei det ble ikke det.... visste seg å være såpass stort problem pga jobben til pabba. Altså han kunne på ingen måter vite om han overhodet kunne komme og ihvertfall ikke NÅR i så tilfelle så vi droppet det. Mamma sendte bare melding i gårkveld med følgende ord:
God jul - flybilletter til Norge 17.-26. desember er bestillt!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

herregud så koselig for dere alle!!!!!!!!!! Nesten så jeg har lyst til å si GOD JUL nå[8D][:D][:D]

I KNOW!!! DØØØØØR av glede her[:D]. den søttende skal vi da altså bake, lage laufabraud, lage iskrem og bare koooose oss![:)]

hva er laufabrød?[:)]

Dette[8D] vet ikke hva det vil hete på norsk om der sgså spiser det. deigen dekoreres som det der og stekes så etterpå. Spises så i romjulen (som regel 26. des) med smør på, som tilbehør til røkt lammelår, grønne bønner, poteter og hvit stuing[:D]

det er jo flatbrød!!! Det er jo bare gammelt folk som lager det nå[8D]

Men moro med dekoreringen, det gjør vi ikke her i norge!

så koselig[:D]

det er jo flatbrød!!! Det er jo bare gammelt folk som lager det nå[8D]

Men moro med dekoreringen, det gjør vi ikke her i norge!

Hahah -det er en av de koseligste juletradisjonene vi har[:)]. 2,3 eller 4 helger før jul kommer familien sammen, ofte samles det plutselig 20--30 stk på samme hjem. Mødrene lager deigen fordi det kan ikke vi, [8D] så dekorerer alle- store som små, og etterpå er de frityrt[:)]. ofte mamma tar og steker "kleinur" i samme slengen:

[:D][:D][:D]
Smaker litt i retning smultring hvis du lurer - bare ikke så tørr[:D]

d hørtes rett og slett perfekt ut!

d fortjener du virkelig, en super rolig og koselig jul, med dine aller kjæreste[;)]

Så bra!!!! Kan tenke meg det blir en koselig jul da. Familien er viktig i jula. [:)][:)][:)]

Weee!!! SÅ gøy da!! 

Saa bra!! Koselig aa ha familien hjemme til jul:)

ORIGINAL: chrichri

d fortjener du virkelig, en super rolig og koselig jul, med dine aller kjæreste[;)]

Å, så koselig for dere!!! Da får dere en flott jul vet du [:)] De smultringkakene så gode ut!! Smultringer er nemlig nesten eneste julekaken jeg er glad i!

ORIGINAL: tingeling1

Å, så koselig for dere!!! Da får dere en flott jul vet du [:)] De smultringkakene så gode ut!! Smultringer er nemlig nesten eneste julekaken jeg er glad i!

Neimmen herlighet! Da må jeg sørge for at de blir lagd og så kan jeg legge av en pose til deg med kaffien (teen da!)[8D]

Såå cooooooool, deilig for deg det søteste tjukkaa....[:)]

Ååååååhhh så gode nyheter da!!! Helrig å få samle hele familien [:D][:D] Og deilig at dere slipper å ta reisen!!!

ORIGINAL: chrichri

Sååå koselig!!![:D]

Back
Topp