Fått dato på de siste kontrollene! Det nærmer seg!

Bringebær

Gift med forumet
Wow, rart å ha oversikten over de siste kontrollene allerede!:D neste blir 11 juni hos legen, 22 juni hos jm, mest sannsynlig 9. Juli lege og så 23 juli hos en annen jm siden min har ferie! Og da håper jeg det er siste!:D får jo ny time uka etter termin hvis jeg ikke har født enda, men håper jo litt jeg føder en uker før som med både nr en og to:D Termin 4. august. Andre som vet hvordan de siste kontrollene blir?

Har bare to kontroller igjen før fødsel, en hos jm og en hos legen.. Syns det har gått veldig fort egentlig! :o Nå håper jeg bare at vi ræser gjennom juni så er det plutselig juli og da begynner garantert noen av oss å føde, ihverrtfall i slutten av juli! :p Håper jo selvfølgelig ikke at noen føder for tidlig da..

Jeg har fått satt opp de tre neste timene hos jm, hvorav en av dem er fødselsforberedende time :) Etter det har hun ferie, så får vel vite de siste iløpet av juni :)

Sent from my GT-I9100

Har ultralyd 17 juni ( 32 uker ul ) gleder meg ;) så er det kontroll 26 juni vet ikke noe mer enn det...termin 19 august

Såpass orden der ja. Her settes det opp en time av gangen her, har time hos legen på fredag, og hos JM en eller annen gang i juni. Deretter setter vi opp neste når jeg er de forskjellige plassene :)

jeg får en time om gangen jeg.. og det gjorde jeg sist gang også! nå var jeg til legen i dag for å forlenge sykemld da, skal tilbake om 8 dager for å måle livmorhals, og til JM på vanlig kontroll om 9 dager.. så her ble det plutselig veldig mye..:p

Jeg får også en time av gangen, men fikk to timer av jm nå pga ferie, og så har jeg en lege time også, og da er jeg nesten ved termin:D

Litt gøy å gå tilbake i forumet å se hva vi snakket om for 20 uker siden. Da vi alle håpet spiren skulle holde seg der! Å nå ja nå er vi snart i mål gitt. :)))

Back
Topp