Fått brev i posten

Raskatte

Elsker forumet
Tilbake fra en uke i Tyrkia, og der ventet et brev fra Ahus meg med velkommen som fødested og time til ordinær ultralyd 16/11. Andre som har fått dato for ord ul? Jeg vil da være i min 19 uke.

Vi skal 10.november  ♥

jeg skal på min første kontroll 17.oktober, så må nok vente leeenge på det brevet.. ;) Men koselig brev å få, da!! :)

Hvordan har ferien vært? Har ikke fått time til ordinær ul enda. Gøy å ha en dato å forholdee seg til da!:)

har fått 01nov

Heldige dere er, april'ene :D Jeg har ennå ikke fått time til ordinær UL, men først skal jeg på første svangerskapskontroll på tirsdag der jeg er 10+6 :)

Håper du har hatt en fin ferie uten plager i Tyrkia, Raskatte :)

Så heldig du er!  Jeg skal ikke på kontroll hos legen før den 23. september, så her blir det nok ikke brev på en stund :) Håper bare jeg slipper å vente like lenge som sist.. Da sto jeg plutselig der, snart 20 uker på vei, uten brev.. Det var mye missforståelser som hadde skjedd, men heldigvis ordna legen min sånn at jeg fikk ultralyd noen dager senere

vet ikke om legen har sendt inn enda eller om hun venter til kontrollen i uke 12......kjekt å ha en dato da :)

Jeg skal ha første legetime i morgen, så det blir vel sendt bestilling på UL da! :-)

Jeg har allerede vært en tur innom å tatt imvendig ultralyd for å sjekke hvor langt jeg var på vei siden jeg gikk på pillen når jeg ble garvid. Skal inn igjen 04 oktober for å ta ny ultralyd og morkake prøve for å sjekke at barnet ikke har en genetisk sykdom jeg har i familien. Foreløbig ser det bare ut som en peanøtt men veldig kjekt å se likevel;-)

michella skrev:
Har ikke fått no, men har ikke vært hos legen enda. ( Skal til første time 21 sep)

Signer her for det skal jeg og:)

Back
Topp