Fått blødning dag 9 på provera - stoppe på medisin?

Gravid

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julibarna2024☀️
Hei,
Jeg skulle gå på provera i 10 dager også vente på en blødning, men blødningen kom i dag (dag 9 på provera). Bør jeg droppe å ta provera i morgen? For jeg tok kanskje bare provera for å få en blødning, og nå har den kommer, eller?

Gynekologen min har tatt helg, så håper noen her vet!!

Last edited:
Hei,
Jeg skulle gå på provera i 9 dager også vente på en blødning, men blødningen kom i dag (dag 8 på provera). Bør jeg droppe å ta provera i morgen? For jeg tok kanskje bare provera for å få en blødning, og nå har den kommer, eller?

Gynekologen min har tatt helg, så håper noen her vet!!
Tror det skal gå bra. Gikk på Primolut N for å få blødning og stoppet før jeg fikk fullført dosen. Men tør ikke å si helt for sikkert hva du skal gjøre. Men det skjedde med meg og det gikk bra selv om jeg stoppet

Tror det skal gå bra. Gikk på Primolut N for å få blødning og stoppet før jeg fikk fullført dosen. Men tør ikke å si helt for sikkert hva du skal gjøre. Men det skjedde med meg og det gikk bra selv om jeg stoppet
Okei så bra! Da stopper jeg og. Føles rart å ta provera når det åpentbart er ny syklus, med mensenmurringer også lilsom

Back
Topp