fått billeter til ........

camjul

Elsker forumet
TOP GEAR i Oslo lørdag 26 mars klokken 18:00 jipppppi
det er jule gaven til gubben så kjøpte gold billeter:) gleder meg sykt da vi er ihuga top gear fans:)

ORIGINAL: Auliana

Fader, det der skulle jeg ha fått ordnet...heldiggriser.

ikke for sent kan sende deg en mail med link til der du kjøper billeter før alle andre? ellers så åpner de for vanlig salg av billeter i morgen klokka 09:00

ORIGINAL: camjul

ikke for sent kan sende deg en mail med link til der du kjøper billeter før alle andre? ellers så åpner de for vanlig salg av billeter i morgen klokka 09:00

Ja takk gjerne! [:)]

meg og ???[:D]

ORIGINAL: **GulleDulle**

ORIGINAL: camjul

Ja takk gjerne! [:)]

meg og ???[:D]

Send meg pm med mailen din så ordner jeg det:)

ORIGINAL: Gaga*

Mannen har også sikret seg billetter[:)] Storfornøyd da gitt[:D]

Skal du være med lølla? Vi drar på fredda, blir hele helga i oslo. PS. Gubben vet ingenting!

Har en plan om å bli med ja - jeg og venninna mi skal shoppe mens menna skal se TopGear[;)] Kjekt at det er en stund til så man kan ordne barnevakt[:D]

Jeg blir med gubben på showet, det jo dritmorro! [:D][:)] jeg har faktisk ledd til jeg pissa på meg en gang da jeg så et av programma på tven...( den gangen de klarte å sette fyr på en campingvogn ved et uhell....fordi som følger med) [:D]

Jeg syntes det programmet er knall bra:) gleder meg som en unge, blir julegave til gubben her:)

Mannen har også sikret seg billetter[:)] Storfornøyd da gitt[:D]

Skal du være med lølla? Vi drar på fredda, blir hele helga i oslo. PS. Gubben vet ingenting!

Har en plan om å bli med ja - jeg og venninna mi skal shoppe mens menna skal se TopGear[;)] Kjekt at det er en stund til så man kan ordne barnevakt[:D]

Jeg blir med gubben på showet, det jo dritmorro! [:D][:)] jeg har faktisk ledd til jeg pissa på meg en gang da jeg så et av programma på tven...( den gangen de klarte å sette fyr på en campingvogn ved et uhell....fordi som følger med) [:D]

Priseless:) ikke noe annet og si,

Vi skal også [:D]

Back
Topp