Fått beskjed om mest sannsynlig MA

En tråd i 'Vi som har mistet før uke 12' startet av Bellini, 22 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Belinea Andre møte med forumet

heisann. Jeg fekk beskjed når jeg var 7+5 at jeg mest sannsynlig har en MA, for embryoet var 6mm som han sa var uke 6+0.. men han så et hjerte som slo (sa dog ikke noe om hvor fort det slo) og han sa at jeg kunne belage meg på en SA de neste ukene. Dermed tolker vi det som om hjertet ikke slo som det skulle!
    Vi reiste (og er enda) til Kypros dagen etter, og jeg har ventet på denne SAen i 2 uker nå. Det jeg lurer på: jeg har hatt brunlig utflod i en uke nå (kun på papiret) ca 50% av gangene etter toalettbesøk. Ingen smerter og ett par ganger noen få røde dråper. Jeg tolker jo dette som en begynnende SA, men tar det så lang tid før det begynner ordentlig?
    Beklager langt innlegg, men nå har jeg googlet meg halvt ihjel og vil bare høre om noen har lignende erfaringer:cat:

2. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Da jeg hadde en MA hadde jeg brunt blos/utflod i 5 dager før kroppen satte igang en SA selv, fosteret ble målt til å være 1.måned for lite, når noe er galt kan utviklingen gå for tregt selv om hjertet fortsatt slår, så akkurat når hjertet sluttet å slå vet jeg ikke.
    Håper du snart finner ut av det og ta kontakt med gynekologen så du kan se hvordan det ligger an og om du evt trenge noen tabletter for å få satt ting igang.
    Klem ❤️

3. Belinea Andre møte med forumet

Tusen takk for svar:Heartred.jeg skal på UL når jeg kommer hjem på torsdag, så får jo snart svar på det heldigvis. Blir bare gal av denne uvissheten og ventingen. Men har jo forberedt meg på at det er dødt

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Pio Elsker forumet Maiblomstene 2020

Hadde spotting og brunt utflod i en uke før Sa'n satte igang..

5. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Hos meg har ikke kroppen støtet ut fosteret og har måtte hatt medisiner og eller utskraping, så det er velsig individuelt! Håper du kan nyte de dagene dere har igjen før ul og hverdag slår til❤ lykke til!

6. Belinea Andre møte med forumet

Ja det er jo det, det er veldig individuelt- så vet egentlig ikke hvilke svar jeg ønsker meg her men takk for at du deler❤️ håper det har ordnet seg for deg!

7. Belinea Andre møte med forumet

Høres ganske ut som det jeg har i vente. Håper jo kroppen ordner opp selv

8. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Det er 4 uker siden nå, så hjelper seg❤
    Håper kroppen ordner opp selv! Ta vare på hverandre ❤

9. Moderator Astrid Glad i forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Huff, så trist å lese. Ikke noe kjekt å gå med slike bekymringer.
    Sender deg en god klem! ♥

10. Belinea Andre møte med forumet

Tusen hjertelig takk❤️

11. Belinea Andre møte med forumet

Huff, håper du har kommet over det verste og er klar for en ny spire som sitter snart❤️ Og tusen takk! Er klar for å få dette overstått og begynne på nytt igjen

12. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Håper den sitter fort hos deg og❤ må komme i mål en dag vi og!

13. Tuttelure Forumet er livet Vi som prøver :)

Huff så vondt å gå «å vente».. :Heartbigred klemmer sendes din vei:Heartpink

14. Belinea Andre møte med forumet

Da var det over nesten før jeg fekk postet denne tråden. Kroppen er fantastisk som rydder opp, men fy søren så kjipt:(

• Hjertelig Hjertelig x 3
  15. 2tætteogeibadehette Flørter med forumet

Mange gode klemmer til deg <3

Del denne siden