Fått bekreftet på ultralyd i dag!

Kathybe

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
2968bfed32047b439640ff17051ccd98.jpg

Ja altså det var to da! Herregud [emoji23][emoji23][emoji85] det er jo selvfølgelig gøy selvom vi skulle bare ha 1 til! og mannen sa han trengte to dager på å fordøye [emoji23] den ene ble målt til å være 7+3 og andre 7+4 og vi så to nydelige bankende hjerter [emoji173][emoji173][emoji173] jeg har regnet meg frem til 7+4 selv så veldig gøy at det stemmer!

Mannen har Tvillingjenter fra før og sammen har vi en gutt på 3 år og vi har 3 hunder. Så dette blir en stor familie om alt går bra helt til slutt[emoji173][emoji173][emoji173]

Gratulerer! Så spennende :Heartred

Har du hatt mye symptomer nå siden det er to? Eller hadde du ingen mistanke? :)

Har du hatt mye symptomer nå siden det er to? Eller hadde du ingen mistanke? :)
Vært mer kvalm enn jeg var sist, sist var jeg ikke kvalm i deg heletatt. Ellers har trøttheten egentlig vært lik[emoji4] og sulten som en hest! Det var jeg ikke sist. Ellers har jeg ingen symptomer egentlig [emoji5] var på ultralyd forrige mandag og vi så en tom fostersekk og en med bankende hjerte. Så vi hadde våre mistanker etter den ultralyden, men absolutt ikke vært en tanke jeg har tenkt var mulig en gang før det [emoji23][emoji85]

Så spennende!! :)
Ønsket ikke du deg egentlig tre barn? Nå får du nettopp det! :laughing5 :Heartred

Så utrolig moro [emoji1] Gratulerer så mye [emoji8]

Back
Topp