Fått behandlet brystbetennelsen

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Da har jeg til sammen gått 3 uker i strekk med betennelsen 2 steder i brystet. Så endelig fikk jeg til slutt time for å ta en kirurgisk inngrep. Jeg fikk beskjed om at normalt så får folk bedøvelse, noe jeg ikke fikk for de mente at det ikke ville hjelpe. Da kuttet de og gjorde alt uten bedøvelse. Det var den værste smerten jeg har gått gjennom. Syns til og med at det å føde var mye bedre. Så det jeg sitter å tenker på nå er å aldri måtte gå gjennom det igjen. Dermed har jeg lyst å slutte å amme for jeg er redd for at det samme kan skje igjen, men får så dårlig samvittighet framfor ungen. Hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon ? Jeg vet at avgjørelsen blir jo min til slutt.

Aaau, det hørtes utrolig vondt ut!
Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort selv...

...tror jeg ville forlangt å få bedøvelse...da ville iallfall huden blitt bedøvd om ikke annet! Hva fjerner de kirurgisk? Tror jeg ville sluttet å amme på den puppen som stadig blir betent og ammet kun på den andre. Kjenner ei som gjorde det pga gjentatte betennelser på det ene brystet, og det fungerte fint for henne å amme bare på et bryst

Back
Topp