lenemor
Forumet er livet
I går lå det brev til oss i hylla til Johanna - svar på søknad om barnehageplass. August HAR fått plass fra høsten av, men han har fått plass i en annen barnehage enn Johanna. Ble litt trist, men så vet jeg jo at det er vanskelig å få plass i det hele tatt for de som er så unge, så jeg burde være forberedt på det. Denne barnehagen er et stykkes kjøring herfra, men den er i samme område som skolen JOhanna og August kommer til å begynne på, så det er sikkert en del fremtidige klassekamerater der...
Vel, kom meg over skuffelsen, og i dag ringte daglig leder i barnehagen til Johanna for å be meg krysse av for at vi ønsker å stå på venteliste for førstevalget vårt når vi svarer til barnehagen han har kommet inn i - vi står nemlig som nummer 1 på ventelista i Johannas barnehage, og hun har hørt at noen vurderer å si fra seg plassen sin og utsette barnehagestart et år... så nå får vi bare krysse fingrene
Vel, kom meg over skuffelsen, og i dag ringte daglig leder i barnehagen til Johanna for å be meg krysse av for at vi ønsker å stå på venteliste for førstevalget vårt når vi svarer til barnehagen han har kommet inn i - vi står nemlig som nummer 1 på ventelista i Johannas barnehage, og hun har hørt at noen vurderer å si fra seg plassen sin og utsette barnehagestart et år... så nå får vi bare krysse fingrene