Fått barnehageplass til August

lenemor

Forumet er livet
I går lå det brev til oss i hylla til Johanna - svar på søknad om barnehageplass. August HAR fått plass fra høsten av, men han har fått plass i en annen barnehage enn Johanna. Ble litt trist, men så vet jeg jo at det er vanskelig å få plass i det hele tatt for de som er så unge, så jeg burde være forberedt på det. Denne barnehagen er et stykkes kjøring herfra, men den er i samme område som skolen JOhanna og August kommer til å begynne på, så det er sikkert en del fremtidige klassekamerater der...

Vel, kom meg over skuffelsen, og i dag ringte daglig leder i barnehagen til Johanna for å be meg krysse av for at vi ønsker å stå på venteliste for førstevalget vårt når vi svarer til barnehagen han har kommet inn i - vi står nemlig som nummer 1 på ventelista i Johannas barnehage, og hun har hørt at noen vurderer å si fra seg plassen sin og utsette barnehagestart et år... så nå får vi bare krysse fingrene

veldig deilig at dere faktisk har fått bhgplass da..[:)] selv om det er litt kjedelig at dere må et stykke unna for å få august inn.. krysser fingrene for at dere får han inn hos johanna..[:)]

Jeg skal krysse fingrene for at August kommer inn i samme bhg som Johanna. Men uansett så er det jo kjempe bra at dere har fått plass[;)]

Krysser fingrene for at dere får plass i Johannas barnehage innen nyåret.[:)]

skulle akkurat til å foreslå å stå på venteliste.... krysser fingrene for at han får plass i Johanna sin bhg

Jeg tror vi får plass jeg - med tanke på det hun sa, og en ting til hun sa; det er jo bare mars enda, det kan skje mye før august.... august måned ja [;)]

Vi setter oss på venteliste, og så roer vi oss ned... vi har i alle fall plass. Har vel tenkt at han ikke skal starte før senere på høsten, eventuelt over nyttår, men da får vi heller betale de tusenlappene - lurer på hvordan vi skal få råd til de ekstra kronene, men det går nok på et vis

Krysser fingrene for at når august kommer så har det åpnet seg en plass i barnehagen til Johanna[:D]

Ja, sånt ordner seg som regel..! Vi og var jo kjempeheldige og fikk barnehageplass til Maren fra januar av.. Ho har jo ikke krav på plass fra august av hun heller, siden ho er -09 barn..
Men vi krysser fingrene for at det kanskje er enda fler som takker nei, så dere er garantert plass i samme barnehage..!

Gratulerer med plass[:)] Men krysser fingrene for at dere får plass i Johanna sin bhg innen han skal starte[;)]

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg skal krysse fingrene for at August kommer inn i samme bhg som Johanna. Men uansett så er det jo kjempe bra at dere har fått plass[;)]

Back
Topp