Fårikål..

Spiste det i dag. Nam det var godt!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde tidenes fårikål middag i dag:-) den var veldig etterlengtet, men uheldig vis så smaker ikke ting som før:-/

Jeg liker ikke fårikål, eller da altså kjøttet.. Kålen derimot elsker jeg, å etter å ha lest denne tråden, klarte jeg ikke å glemme den kålen, så dro å kjøpte, og lagde meg min egen kålrett, uten fårekjøtt ;).. NAM :D
Gubben bare rista på hodet av meg da :P

Spiste masse kålstuing idag, fikk plutselig lyst på det :-P men fy, nå er det luftsmerter på høyt nivå :-/

Fårikål nam nam...

Mamma har lovet meg det i oktober da jeg skal på besøk, nå i helga lagde hun den kjappe varianten, dvs kokte kål og medisterboller. Mmm, godt det også.

Dessverre er det bare å spise fårikal ja :( For min del hadde det vært kjekt å ha en god grunn for å ikke spise det :p

Heldige deg :) Nomnom

Ja det kan vi spise. Vi spiste det i går, men synd den kålen lager luft, he he... Når vi ammer skal vi ikke spise Fårikål.

Kommer an på barnet hva man kan spise når man ammer. Med snuppa kunne jeg spise alt mulig uten at hun fikk luft i magen. Fårikål, løk, ertestuing, bønner osv osv. Håper det blir samme med nestemann, for var veldig greit å slippe og tenke på det :)

Back
Topp