sjæfere er noe dritt! Spesielt når eierne ikke passer på dem.. dvs går løs uten tilsyn.. Den har nå skremt kaninene slik at jeg antakelig ikke får kull før midtsommers.. (driver avl)
Driter i hagen vår og er fiendlig innstilt selv om den fortsatt er en valp.. (stooor valp)
Håper faen meg at den biter meg så jeg får skutt dritten før ungen vår kommer ut!!!
Noen som er sterke på norges lover som har noen tips?
den forrige hunden klarte å drepe en kanin.. det var en sånn liten bjeffert.. hehe den "forsvant"
lurer seriøst på om det er like lett å forsvinne en sjæfer..
gleder meg sinnsykt til 1.april for da er det båndtvang.. Da vet jeg om ei spesiell fillebikkje som havner hos lensmannen hver gang jeg får tak i den..
Naboer er noe herk..
Fårbanna satans drittnaboer..
[:@][:@][:@]AAAAAAAAARRRRGH[:@][:@][:@]
Driter i hagen vår og er fiendlig innstilt selv om den fortsatt er en valp.. (stooor valp)
Håper faen meg at den biter meg så jeg får skutt dritten før ungen vår kommer ut!!!
Noen som er sterke på norges lover som har noen tips?
den forrige hunden klarte å drepe en kanin.. det var en sånn liten bjeffert.. hehe den "forsvant"
lurer seriøst på om det er like lett å forsvinne en sjæfer..
gleder meg sinnsykt til 1.april for da er det båndtvang.. Da vet jeg om ei spesiell fillebikkje som havner hos lensmannen hver gang jeg får tak i den..
Naboer er noe herk..
Fårbanna satans drittnaboer..
[:@][:@][:@]AAAAAAAAARRRRGH[:@][:@][:@]