Får vite kjønn i morgen..

Er det sånn stikk i fingeren prøve?
Jeg tok to relativt store glass fra armen. Fikk beskjed om at prøven bør tas fra uke 10. (Foster 8 uker). Jeg var 10+3 og de fant 5,5% foster DNA i mitt blod. Under 4 % så kan de ikke gi deg noe fullgodt svar. Da måtte jeg tatt prøven på nytt.

Jeg tenker at det uansett er greit å gå ut ifra gutt, så får du heller få deg en skikkelig positiv overraskelse på OUL dersom det viser seg en jente.
Skjønner veldig godt at du er skuffet. La deg kjenne litt på det. Det er lov. Mange gode klemmer til deg! :)
 
Er det sånn stikk i fingeren prøve?
Jeg tok to relativt store glass fra armen. Fikk beskjed om at prøven bør tas fra uke 10. (Foster 8 uker). Jeg var 10+3 og de fant 5,5% foster DNA i mitt blod. Under 4 % så kan de ikke gi deg noe fullgodt svar. Da måtte jeg tatt prøven på nytt.

Jeg tenker at det uansett er greit å gå ut ifra gutt, så får du heller få deg en skikkelig positiv overraskelse på OUL dersom det viser seg en jente.
Skjønner veldig godt at du er skuffet. La deg kjenne litt på det. Det er lov. Mange gode klemmer til deg! :)

Jeg stakk meg selv i fingeren og fylte bare 5 dråper i et beger.. :-/
 
Hørtes ut som lite målbart blod.... Mitt måtte komme frem til analyse innen 7 dager, ellers var blodet ødelagt. Og det ble oppbevart i korrekt beholdere.
Spent på din OUL... :)
 
Hørtes ut som lite målbart blod.... Mitt måtte komme frem til analyse innen 7 dager, ellers var blodet ødelagt. Og det ble oppbevart i korrekt beholdere.
Spent på din OUL... :)

Jeg har også fått vite at det kan være jente nå, så da er det bare å vente.. :)
 
Aah :) Lykke til på OUL! Jeg har selv tre gutter, er spent på denne. Fire gutter er som å vinne i Lotto - jeg synes det er dødskult :)
 
Har du fått vite at det kan være jente?

Ja, var på sykehuset en tur pga sterke smerter ved blindtarmen igjen.. der sa han gynekologen at han trodde det var jente! Så de jævla testene er dritt.. men nå skal jeg ikke ta han bokstavelig før det har gått litt lenger tid.

Det han sa var: Ønsket du deg jente? Her ser det ut som det ligger ei på lur..

Jeg sa bare: Ønsker meg jente ja, men nei, tror det er gutt.. Da smilte han godt!
 
Så spennende! Håper virkelig du får vite at det er jente på OUL. Hvor langt er du på vei nå? Og når har du OUL? :)

Jeg er 12+5.. har oul om ca 6 uker :-/ men har en ul på føde pol om 3 da. Får vite det 100% da regner jeg med.. da er jeg nesten 16 uker :)
 
Ble også veldig nysgjerrig og spent på dine vegner.
 
Back
Topp