Får vite kjønn i morgen..

B

Baaabyyy2018

Guest
I natt drømte jeg den rareste drømmen på lenge. Jeg skal få svar på prøvene i morgen tidlig, men drømte at jeg reiste til et sted med venninnen min. De pratet norsk. Så måtte hun ta en ny prøve i fingeren, just in case, så fikk jeg svaret ila noen timer.. I drømmen dro jeg for å kjøpe mat, og venninnen min ble igjen for å vente..

Så etter en stund, får hun vite svaret, og det er hun som forteller meg det! Fader, jeg bråvåknet og var så forbanna fordi hun fortalte meg kjønnet. Hahahahaha!!

Ble jente i drømmen, så da blir det nok ikke som ønsket i virkeligheten. Gleden var enorm fordi hun sa jente, selvom irritasjonen var der. Tiden vil vise om dette var en slags fornemmelse på kjønnet, eller om ønsket spiller meg et puss! Lengter til i morgen :)
 
Ja det er mye rart man drømmer!

Men det er så lenge til jeg får OUL at jeg er litt sjalu at du får vite kjønn i morgen :)
 
Jeg er sååååååå spent på dine vegne!! :woot::)
 
Fikk dere svar?
 
Jeg er overraskende nysgjerrig, faktisk! Håper du oppdaterer snart :D
 
Håper alt står bra til med deg❤️ Og at du fikk det svaret du håpet på! Hvis du ikke fikk det svaret du håpet på så forstår jeg skuffelsen, men jeg håper du klarer å se forbi det etter hvert. Vet du kommer til å smile fra øre til øre når du får den lille, herlige, friske skapningen i hendene dine i april❤️ Tenker på deg!
 
ImageUploadedByBV Forum1476449059.494765.jpgImageUploadedByBV Forum1476449070.324822.jpgImageUploadedByBV Forum1476449078.878291.jpgImageUploadedByBV Forum1476449087.532026.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476449096.883660.jpg

Vet ikke hvordan jeg ønsker p tolke dette.. Ble skuffet, men samtidig så er jentefølelsen fortsatt stor, så venter til ul om 3 uker før jeg virkelig setter meg et standpunkt!

Jeg tok denne testen i 7.uke, og trolig kunne det vært noe tidlig..
Jeg hadde også mannlig DNA på meg og trolig under neglen hvor blodet rant før det havnet oppi det begeret man sender inn.

Jeg pleier å klø sambo på ryggen hver kveld, men det trenger ikke å ha noe å si. Jeg vet rett og slett ikke!

Hva tror dere?
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1476449045.543987.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1476449045.543987.jpg
    46,7 KB · Visninger: 107
Vis vedlegget 202315Vis vedlegget 202316Vis vedlegget 202317Vis vedlegget 202318
Vis vedlegget 202319

Vet ikke hvordan jeg ønsker p tolke dette.. Ble skuffet, men samtidig så er jentefølelsen fortsatt stor, så venter til ul om 3 uker før jeg virkelig setter meg et standpunkt!

Jeg tok denne testen i 7.uke, og trolig kunne det vært noe tidlig..
Jeg hadde også mannlig DNA på meg og trolig under neglen hvor blodet rant før det havnet oppi det begeret man sender inn.

Jeg pleier å klø sambo på ryggen hver kveld, men det trenger ikke å ha noe å si. Jeg vet rett og slett ikke!

Hva tror dere?

På de andre sidene jeg har sett på står det klart og tydelig at man ikke skal være i nærheten av mannlig DNA når man gjennomfører testen. Dette fordi det kan ødelegge. Men jeg vet ikke. Tror dog ikke tidligere svangerskap har noe å si, så fremt du ikke var gravid rett før du ble gravid nå.

Når det kommer til tidspunkt er det interessant at XY kromosom har dukket opp om du var kun 7 uker på vei. Disse testene er litt misvisende. Fosteret skal være 7 uker (ergo du 9 uker) på vei, ikke 7 uker totalt. Ville sendt de en mail med disse spørsmålene.

Sannsynligheten er likevel høy for at du venter en gutt til.

Klem til deg, blir jo interessant å se om UL viser samme.
 
Hvordan tok du blodprøven?

Jeg tok testen på kjøkkenet vårt, og jeg hadde lange negler den dagen prøven ble tatt. Samboer har klødd en del på ryggen, så jeg har vært behjelpelig. Selvom man vasker seg osv før testen, så vasket jeg ikke kjøkkenområdet. Kun fingrene. Vet ikke om manne DNA satt igjen og ga utslag. De skrev at det kunne skje, så jeg står på stedet hvil. Var ikke verdt pengene syns jeg! Kanskje min egen skyld. Fortet meg sånn og var så spent. Skulle gjort det mer nøye. Men får gå utifra at det er en gutt inntil videre..
 
Back
Topp