Får vi ikke penger fra Nav nå som det er streik ?

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Jeg skulle fått dagpenger idag.. Men jeg får kanskje ikke det ettersom det er streik ?   Noen som vet ?

Jeg regner med at hvis det ble rukket å behandle før streiken begynte så kommer det, men de behandler jo ikke nye ting så det blir nok en del som ikke får det de skal ha.

Men hvis utbetalingsdatoen er i dag så skal det stå på konto kl 8 om det kommer noe.

Jeg venter på disse berømte feriepengene fra NAV som skal være utbetalt senest imorgen, ifølge NAV sine sider.. Får bare vente og se da!! 

Pengene mine står til utbetaling under mine utbetalinger, så tror det fungerer som normalt! Pengene pleier og være på konto mandag ettermiddag, nå blir det idag pga helligdag igår!

dersom du sendte meldekortet på lørdag som var kommer sikkert pengene senere eller i morgen. var jo helligdag igår og så de henger jo en dag på "etterskudd" liksom.

Sånn jeg har forstått det skal alle meldekort osv registreres og ordnes "maskinellt" så pengene kommer nok til i ettermiddag

Jeg har ikke fått sykepenger....!? (se egen tråd om dere vet noe....)
Men fikk feriepengerpå fredagen..

denne streiken blir forøvrig utført på en slik måte at det ikke skal være mulig for staten å måtte ty til tvungen lønnsnemd.. Derfor får endel dispensasjon og endel blir ikke tatt ut.. Når folk ikke får lønna si, så vil det føre til en situasjon der staten kan gripe inn - og det vil ikke de som streiker skal skje, så jeg er sikker på at folk får pengene sine ;)

Man dauer ikke av å være uten bensin noen dager, men man må få kjøpt mat og betalt husleia liksom :)

Back
Topp