Får vi en sistemann ?:) *gravid*

12 + 2
I dag var endelig dagen for TOUL kommet , jeg var så spent så jeg ikke fikk sove omtrent i natt :p.
Alt så heldigvis bra at på ultralyden og jeg ble målt til 12+1 - 12+3/4 avhengig av de forskjellige tingene som ble målt :).
Hjertet slo 169 slag i minuttet (tror jeg):love7
Jeg tok også NIPT , så får svar på den innen 10 dager :).

Her er bilde av lille spire :
IMG_2862.jpeg

❤️
 
12 + 2
I dag var endelig dagen for TOUL kommet , jeg var så spent så jeg ikke fikk sove omtrent i natt :p.
Alt så heldigvis bra at på ultralyden og jeg ble målt til 12+1 - 12+3/4 avhengig av de forskjellige tingene som ble målt :).
Hjertet slo 169 slag i minuttet (tror jeg):love7
Jeg tok også NIPT , så får svar på den innen 10 dager :).

Her er bilde av lille spire :
Vis vedlegget 427659
❤️
Ååå se så fin!! Så godt å se at alt så bra ut! ❤️
 
12 + 2
I dag var endelig dagen for TOUL kommet , jeg var så spent så jeg ikke fikk sove omtrent i natt :p.
Alt så heldigvis bra at på ultralyden og jeg ble målt til 12+1 - 12+3/4 avhengig av de forskjellige tingene som ble målt :).
Hjertet slo 169 slag i minuttet (tror jeg):love7
Jeg tok også NIPT , så får svar på den innen 10 dager :).

Her er bilde av lille spire :
Vis vedlegget 427659
❤️
Gratulerer!
 
36 + 4
Lenge siden jeg har oppdatert her nå :).

Jeg nærmer meg endelig slutten av svangerskapet , jeg kjenner det skal bli deilig å være ferdig med å være gravid (for alltid ❤️).
Etter sist oppdatering har vi fått vite at vi venter ei bittebitte lillesøster :Heartpink , så da blir det 4 jenter på oss akkurat som magefølelsen sa :).
Vi gleder oss masse til hun skal komme å gjøre familien vår komplett ❤️.

Vi er alle veldig spent på når hun bestemmer seg for å komme , samboeren min tror hun kommer 18 august og jeg tror hun kommer 8 august ❤️.

Jeg er 95 % ferdig med innkjøp til frøkna , mangler å sette ting opp + bli ferdig med å vaske klærne hennes :).

Ønsker alle en fin sommer ❤️:cool:
 
Så deilig og spennende at det nærmer seg slutten ☺️❤️ riktig god sommer til deg og dine ❤️ og masse lykke til i innspurten! Blir spennende å se hvem av dere som gjettet riktig
 
Masse lykke til med siste innspurt :Heartred

Leste dagboka di for første gang i dag og var godt å høre det gikk bra etter MA og kjemisk. Er selv inne i første pp etter MA og kjemisk i syklusen før.

Så herlig med en skikkelig jenteflokk :dummy1: :dummy1: :dummy1: :dummy1:
 
Så deilig og spennende at det nærmer seg slutten ☺️❤️ riktig god sommer til deg og dine ❤️ og masse lykke til i innspurten! Blir spennende å se hvem av dere som gjettet riktig
Ja , kjempe deilig :).
❤️
Tusen takk ❤️, ja blir det spennende å se hvem som er nærmest eller om en av oss i det hele tatt har rett på dato :)
 
Masse lykke til med siste innspurt :Heartred

Leste dagboka di for første gang i dag og var godt å høre det gikk bra etter MA og kjemisk. Er selv inne i første pp etter MA og kjemisk i syklusen før.

Så herlig med en skikkelig jenteflokk :dummy1: :dummy1: :dummy1: :dummy1:
Tusen takk ❤️

Så trist å høre , Håper det klaffer for deg igjen snart ❤️.
Her gikk det vel ca 3,5 mnd fra utskrapning til positiv test (kjemisk) , så 4,5 mnd etter utskrapning satt jeg med positiv test som er lillesøster i magen :).

Ja , det blir herlig med en skikkelig jenteflokk ❤️ .
Den eneste som gruer seg etterhvert til de blir større er samboeren min :hilarious: (Sånn i forhold til at vi kommer til å være 5 som har mensen samtidig), så da har han sagt han kommer til rømme fra huset 1 uke i måneden :hilarious:
 
Tusen takk ❤️

Så trist å høre , Håper det klaffer for deg igjen snart ❤️.
Her gikk det vel ca 3,5 mnd fra utskrapning til positiv test (kjemisk) , så 4,5 mnd etter utskrapning satt jeg med positiv test som er lillesøster i magen :).

Ja , det blir herlig med en skikkelig jenteflokk ❤️ .
Den eneste som gruer seg etterhvert til de blir større er samboeren min :hilarious: (Sånn i forhold til at vi kommer til å være 5 som har mensen samtidig), så da har han sagt han kommer til rømme fra huset 1 uke i måneden :hilarious:
Ja, kan vel bli litt i overkant med 5 stk med pms på en gang for mannen din :p

Har EL i dag så får håpe det er gullegget som slippes og at trekløveret vårt blir komplett. Her har vi gutt på 3,5 og jente på 1,5 år fra før så blir ikke like mye østrogen uansett hva vi skulle få, men da med 3 barn i alderen 0-4 år ville det blitt et herlig kaos :smiley-chores011:smiley-chores020:dance018:smiley-angry026:happy093
 
Last edited:
Back
Topp