Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Føles helt surrealistisk :hilarious::Heartblue men sånn var det med første også, følte hjernen min hadde problemer med å virkelig fatte at det kom et barn, først når hun var ute føltes det mer virkelig. Snodig :p hvordan er det for deg? Gleder meg til hun kommer og det er din tur, da skal jeg heie fra sidelinja hihi ❤️ har du noen modningstegn enda?
Jeg føler akkurat det samme! Spesielt nå som det nærmer seg. Litt rart egentlig, trodde vel heller jeg kom til å forstå det bedre desto nærmere jeg kom hvis du skjønner haha! Gleder meg jeg oog! Åå du er god :Heartred Jeg er litt usikker. Ho ligger jo med hodet ned, har nedpress og litt stikking i både lysken og bekken etc. også har jeg hatt noen runder med litt murring innimellom. Ellers mer og mer kynnere som gjør vondere til tider. Men skjønner ikke hva som er modningstegn vs å bare være stappa full av en unge som gir disse plagene haha :laughing002 Skal til legen i morgen på kontroll så kanskje hun kommer med noen tanker. Spenning er det nok av i kroppen iaf hihi!:nailbiting::hello2:love7
 
Sant?!?! Når skjedde dette egentlig? :hilarious::woot::Heartblue plutselig var vi her ❤️

Ja tenk :eek: i morgen begynner de igangsettelse, hvis det går like fort som med første så er han nok her i morgen. Spent på om han kommer fort eller om det tar noen dager. Føler jeg har masse modningstegn og allerede så er også en mulighet for at dette starter av seg selv før i morgen. I natt var jeg på nippet til å si at nå må vi dra inn, for hadde ganske sterke tak i magen. Også så morsomt at våre to små kommer med bare dagers forskjell! DET hadde jeg ikke forventet hihi :Heartpink:Heartpink:love017:Heartblue:love7
Oioioi, helt utrolig at det er i morgen allerede :woot: Håper han kommer fort, det hadde vært det kjekkeste. Men med så gode modningstegn som du har vedder jeg på at det går fint:love017
Hihi, det hadde ikke jeg heller drømt om en gang:laughing002 Vi hadde vel termin med ca en måneds forskjell? Og har sitter vi liksom:hilarious::love017:Heartblue❤️
Åh du må hamasse lykke til i morgen, SÅ spent på dine vegne❤️
 
Ja det kan jeg se for meg, det er jo fortsatt ganske tidlig så man blir jo overrasket! :eek: håper fødselen gikk fint og at dere fikk ting på plass etterhvert ❤️ Jeg gikk til 39+4 med første og hadde da rukket å bli ganske stor og lei av å gå gravid, nå føler jeg ikke at jeg er der helt enda. Eneste som er fint med at han kommer nå er at jeg vet jeg skal føde en mindre baby enn første da, og at jeg vet at kroppen min uten problemer kan føde en baby opptil ca 4 kg.
Fødselen gikk utrolig bra, men fort, så har ikke noe dårlig å si om å føde i uke 37. :) føden ca 08:30 og barnet var født 11:55! Han var ikke særlig stor da, og det gjorde det nok lettere, kanskje. Alt det praktiske ordnet seg, for det gjør det jo som regel. Ønsker deg lykke til!
 
37+3

Bare kort innom for å si at da er vi i gang :eek: :woot: slimproppen gikk nå i ettermiddag og hadde lette rier, dro inn for sjekk og ble lagt inn med én gang. Har nå 3 cm åpning og milde men tiltagende rier :Heartblue:love7 snart er han her!!

Wæææ!!!!! Nå fikk jeg frysninger over hele kroppen! Tenk at han snart er her :sad010 masse lykke til, gleder meg til å høre når han er her ❤️❤️
 
Masse lykke til med fødselen:smiley-bounce012:binkybaby❤️
 
37+3

Bare kort innom for å si at da er vi i gang :eek: :woot: slimproppen gikk nå i ettermiddag og hadde lette rier, dro inn for sjekk og ble lagt inn med én gang. Har nå 3 cm åpning og milde men tiltagende rier :Heartblue:love7 snart er han her!!

Spennende, masse lykke til!!! :woot: :Heartred :Heartred
 
37+3

Bare kort innom for å si at da er vi i gang :eek: :woot: slimproppen gikk nå i ettermiddag og hadde lette rier, dro inn for sjekk og ble lagt inn med én gang. Har nå 3 cm åpning og milde men tiltagende rier :Heartblue:love7 snart er han her!!
Lykke til, så utrolig gøy :love017 Endelig skal dere få møte han :dummy:
 
Back
Topp