Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Det er fortsatt like vondt, og kjenner jeg begynner å bli utslitt av å gå med dette, feber og skikkelig nede for telling på tredje dagen. :arghh:

Veldig spent på kontroll av fostervannet i morgen tidlig og om det blir igangsetting da eller ikke... :nailbiting: Fødebagen er ihvertfall klar i tilfelle, og bilsetet monteres i kveld. ❤️
 
Lykke til :Heartred Tenker på deg!
 
Tuuuusen takk alle sammen ❤️❤️ :love017

Ferdig på kontroll nå OG på sykehuset, ble sendt opp dit etter timen hos gyn for å ta en prøve for å se om det var forstervann jeg lakk og en CTG. Heldigvis ser det ikke ut som det har gått hull på fostersekken enda, og CTGen var veldig fin så jeg fikk dra hjem.

MEN gyn synes det var litt lite vann i sekken, og at han har lagt seg klar med hodet enda lenger ned, livmorhalsen er myk og lett åpen, så blir lagt inn for induksjon på torsdag :nailbiting: :love017 (hvis ikke noe skjer før av seg selv)
 
Tuuuusen takk alle sammen ❤️❤️ :love017

Ferdig på kontroll nå OG på sykehuset, ble sendt opp dit etter timen hos gyn for å ta en prøve for å se om det var forstervann jeg lakk og en CTG. Heldigvis ser det ikke ut som det har gått hull på fostersekken enda, og CTGen var veldig fin så jeg fikk dra hjem.

MEN gyn synes det var litt lite vann i sekken, og at han har lagt seg klar med hodet enda lenger ned, livmorhalsen er myk og lett åpen, så blir lagt inn for induksjon på torsdag :nailbiting: :love017 (hvis ikke noe skjer før av seg selv)
Omg!!!! Så sykt spennende, æææ! Herregud tenk at du får møte lille gutten din bare om noen dager! Veldig bra du har fått sjekket opp i dag da! Så spennende det blir om noe skjer før torsdag også. Guri meg :Heartred :Heartred :love7
 
Omg!!!! Så sykt spennende, æææ! Herregud tenk at du får møte lille gutten din bare om noen dager! Veldig bra du har fått sjekket opp i dag da! Så spennende det blir om noe skjer før torsdag også. Guri meg :Heartred :Heartred :love7
Jaaa helt vilt å tenke på :eek::woot: :love017 hadde ikke forventet at jeg skulle føde allerede hehe, er jo "bare" 37+2 i dag, men glad han får komme ut i tilfelle han ikke har det så helt godt inne i magen lenger. Er vel også vanlig at de kommer tidligere når man er flergangs. Ja det blir spennende å se om kroppen starter opp spontant :woot:❤️ blir spennende å se når du kommer i gang og nå da, vi har jo egentlig samme termin hihi ❤️
 
Jaaa helt vilt å tenke på :eek::woot: :love017 hadde ikke forventet at jeg skulle føde allerede hehe, er jo "bare" 37+2 i dag, men glad han får komme ut i tilfelle han ikke har det så helt godt inne i magen lenger. Er vel også vanlig at de kommer tidligere når man er flergangs. Ja det blir spennende å se om kroppen starter opp spontant :woot:❤️ blir spennende å se når du kommer i gang og nå da, vi har jo egentlig samme termin hihi ❤️
Jeg fødte min første 37+3. Ble rimelig satt ut, da man regner med at de fleste førstegangs går over beregnet termin. Så hadde ingenting klart omtrent.
 
Jaaa helt vilt å tenke på :eek::woot: :love017 hadde ikke forventet at jeg skulle føde allerede hehe, er jo "bare" 37+2 i dag, men glad han får komme ut i tilfelle han ikke har det så helt godt inne i magen lenger. Er vel også vanlig at de kommer tidligere når man er flergangs. Ja det blir spennende å se om kroppen starter opp spontant :woot:❤️ blir spennende å se når du kommer i gang og nå da, vi har jo egentlig samme termin hihi ❤️
Skjønner godt det! Så uvirkelig det må føles å vite at det er nærme på en måte haha! Jaa veldig spent på når ho her også velger å melde ankomst :nailbiting: :Heartred :shy:
 
Ææhh, plutselig var du helt ved målstreken!! ❤️❤️
 
Last edited:
Jeg fødte min første 37+3. Ble rimelig satt ut, da man regner med at de fleste førstegangs går over beregnet termin. Så hadde ingenting klart omtrent.
Ja det kan jeg se for meg, det er jo fortsatt ganske tidlig så man blir jo overrasket! :eek: håper fødselen gikk fint og at dere fikk ting på plass etterhvert ❤️ Jeg gikk til 39+4 med første og hadde da rukket å bli ganske stor og lei av å gå gravid, nå føler jeg ikke at jeg er der helt enda. Eneste som er fint med at han kommer nå er at jeg vet jeg skal føde en mindre baby enn første da, og at jeg vet at kroppen min uten problemer kan føde en baby opptil ca 4 kg.
 
Skjønner godt det! Så uvirkelig det må føles å vite at det er nærme på en måte haha! Jaa veldig spent på når ho her også velger å melde ankomst :nailbiting: :Heartred :shy:
Føles helt surrealistisk :hilarious::Heartblue men sånn var det med første også, følte hjernen min hadde problemer med å virkelig fatte at det kom et barn, først når hun var ute føltes det mer virkelig. Snodig :p hvordan er det for deg? Gleder meg til hun kommer og det er din tur, da skal jeg heie fra sidelinja hihi ❤️ har du noen modningstegn enda?
 
Ææhh, plutselig var du helt ved målstreken!! ❤️❤️
Sant?!?! Når skjedde dette egentlig? :hilarious::woot::Heartblue plutselig var vi her ❤️
Så spennende :love017 ❤️:love017 Tenk bare noen dager unna å møte lillegullet❤️❤️❤️
Ja tenk :eek: i morgen begynner de igangsettelse, hvis det går like fort som med første så er han nok her i morgen. Spent på om han kommer fort eller om det tar noen dager. Føler jeg har masse modningstegn og allerede så er også en mulighet for at dette starter av seg selv før i morgen. I natt var jeg på nippet til å si at nå må vi dra inn, for hadde ganske sterke tak i magen. Også så morsomt at våre to små kommer med bare dagers forskjell! DET hadde jeg ikke forventet hihi :Heartpink:Heartpink:love017:Heartblue:love7
 
Åh, lykke til kjære du! :Heartred Så spennende dette blir! Snart er han her!:Heartred:Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp