Hjeeelp, nå kan det jo skje snart! Bra du får tett oppfølging. Håper øret blir bra snarest!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fødebagen er ihvertfall klar i tilfelle, og bilsetet monteres i kveld. Jeg ogsåNååå er jeg spent![]()
![]()
venter på å komme inn nå
Tenker på deg!
(hvis ikke noe skjer før av seg selv)Omg!!!! Så sykt spennende, æææ! Herregud tenk at du får møte lille gutten din bare om noen dager! Veldig bra du har fått sjekket opp i dag da! Så spennende det blir om noe skjer før torsdag også. Guri megTuuuusen takk alle sammen![]()
Ferdig på kontroll nå OG på sykehuset, ble sendt opp dit etter timen hos gyn for å ta en prøve for å se om det var forstervann jeg lakk og en CTG. Heldigvis ser det ikke ut som det har gått hull på fostersekken enda, og CTGen var veldig fin så jeg fikk dra hjem.
MEN gyn synes det var litt lite vann i sekken, og at han har lagt seg klar med hodet enda lenger ned, livmorhalsen er myk og lett åpen, så blir lagt inn for induksjon på torsdag![]()
(hvis ikke noe skjer før av seg selv)

Jaaa helt vilt å tenke påOmg!!!! Så sykt spennende, æææ! Herregud tenk at du får møte lille gutten din bare om noen dager! Veldig bra du har fått sjekket opp i dag da! Så spennende det blir om noe skjer før torsdag også. Guri meg![]()
![]()
![]()
hadde ikke forventet at jeg skulle føde allerede hehe, er jo "bare" 37+2 i dag, men glad han får komme ut i tilfelle han ikke har det så helt godt inne i magen lenger. Er vel også vanlig at de kommer tidligere når man er flergangs. Ja det blir spennende å se om kroppen starter opp spontant 
Jeg fødte min første 37+3. Ble rimelig satt ut, da man regner med at de fleste førstegangs går over beregnet termin. Så hadde ingenting klart omtrent.Jaaa helt vilt å tenke på![]()
hadde ikke forventet at jeg skulle føde allerede hehe, er jo "bare" 37+2 i dag, men glad han får komme ut i tilfelle han ikke har det så helt godt inne i magen lenger. Er vel også vanlig at de kommer tidligere når man er flergangs. Ja det blir spennende å se om kroppen starter opp spontant
blir spennende å se når du kommer i gang og nå da, vi har jo egentlig samme termin hihi
![]()
Skjønner godt det! Så uvirkelig det må føles å vite at det er nærme på en måte haha! Jaa veldig spent på når ho her også velger å melde ankomstJaaa helt vilt å tenke på![]()
blir spennende å se når du kommer i gang og nå da, vi har jo egentlig samme termin hihi
![]()

Tenk bare noen dager unna å møte lillegulletJa det kan jeg se for meg, det er jo fortsatt ganske tidlig så man blir jo overrasket!Jeg fødte min første 37+3. Ble rimelig satt ut, da man regner med at de fleste førstegangs går over beregnet termin. Så hadde ingenting klart omtrent.
Føles helt surrealistiskSkjønner godt det! Så uvirkelig det må føles å vite at det er nærme på en måte haha! Jaa veldig spent på når ho her også velger å melde ankomst![]()
![]()
![]()

men sånn var det med første også, følte hjernen min hadde problemer med å virkelig fatte at det kom et barn, først når hun var ute føltes det mer virkelig. Snodig Ææhh, plutselig var du helt ved målstreken!!![]()
Sant?!?! Når skjedde dette egentlig?Iii! Vilt!

plutselig var vi her Ja tenkSå spennende![]()
Tenk bare noen dager unna å møte lillegullet
![]()

Så spennende dette blir! Snart er han her!