får tidlig UL :)

Fargeklatten

Gift med forumet
Vært på legetime i dag, en veldig kort en. de kan jo ikke gjøre så mye så tidlig. men kjenner jeg ikke ble noe roligere heller. får heldigvis ul snart da, blir bra!

Men lurte på en ting, er det flere her som har fått ulik utregning av terming/fullgåtte uker av lege og rundt omkring på nett? Etter bv er jeg i dag 5+5. Mens legen regnet 6+0, samme gjorde en annen nettkalkulator med syklus på 30 dager. termin blir 2 juni på alle. hvorfor blir det forskjellig svar og hva følger dere?

Kan jeg spørre hvorfor du fikk tidlig UL? :) Hva kan de ikke gjøre?  Håper alt går bra med deg å den lille! Klem. 

Så bra du fikk tidlig UL :) Angående beregning av hvor langt man er, vet jeg ikke hvorfor det er forskjellig:/

Jeg får tidlig UL fordi jeg har mistet to ganger i år, og første gang var det ikke utviklet noe foster, bare fostersekk, plommesekk osv., så jeg er veldig redd for at det blir slik denne gangen og. De kan ikke forhindre at jeg mister igjen, eller betrygge meg på at det ikke gjør det (noe jeg var klar over), men en ul kan kanskje vise om utviklingen starter normalt i hvert fall :)

Noen som vet hvor lang tid en sånn henvisning tar i det offentlige?

Back
Topp