Får se gullet i morgen

Så gøyt :) lykke til!

Lykke til :) blir stas!

Kos deg og nyt det :) skulle ønske jeg hadde flere ul i vente, men nå blir det nok ikke mer titting før fødsel. Vært på 7 ul dette svangerskapet.

Håper dere får masse fine bilder :)

Da har jeg sett verdens nydeligste jente. Helt nydelig. Stor og flott jente. Hun var større enn gjennomsnittet. Så f*** dem om sier magen min er liten!!

Tror dette blir en tøff jente, sta og dramaqueen. Snill og god. Pappa nese, mamma hake og bollekinn som oss begge. Jeg ser tydelig at det er jenta vår! Og oul's 99% sikkre på jente ble det til 100%.

Var på ultralydklinikken på lysaker hos Dag. Veldig flink. Veldig koselig mann og koselig lokale. Sofa og storskjerm. Avslappet og behagelig stemning. Fikk med en minnepenn med bilder og film. Og noen i papir.

Legger ut bilder etterpå. Når jeg får sett på minnepinnen vi fikk.

Da har jeg sett verdens nydeligste jente. Helt nydelig. Stor og flott jente. Hun var større enn gjennomsnittet. Så f*** dem om sier magen min er liten!!

Tror dette blir en tøff jente, sta og dramaqueen. Snill og god. Pappa nese, mamma hake og bollekinn som oss begge. Jeg ser tydelig at det er jenta vår! Og oul's 99% sikkre på jente ble det til 100%.

Var på ultralydklinikken på lysaker hos Dag. Veldig flink. Veldig koselig mann og koselig lokale. Sofa og storskjerm. Avslappet og behagelig stemning. Fikk med en minnepenn med bilder og film. Og noen i papir.

Legger ut bilder etterpå. Når jeg får sett på minnepinnen vi fikk.

SÅ gøy!!!!!! Artig at dere så familielikheten allerede. Vår tur på fredag. Gud bedre kor eg gleda meg!!!!! :-D

Hørtes kjempekoslig ut :)

Så herlig :D jeg har fått sett lille gutt 6 ganger dette svangerskapet , og skal se han igjen på mandag ❤️ gleder meg. Om det blir flere titter dette svangerskapet får jeg nesten se hva de bestemmer seg på sykehuset på mandag :)

Så morsomt at dere klarer å se slike likheter med dere selv! :) 3D ultralyd er helt spesielt :)

Back
Topp