Gud hvor det kribler i magen. Skal på 3D ul i morgen på Lysaker. Gleder meg så mye. Tror hun har en pappa nese ut fra oul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir tredje. Tidlig og 3d er privat og oul i midten. Får masse bilder så gleder meg!Kos deg og nyt detskulle ønske jeg hadde flere ul i vente, men nå blir det nok ikke mer titting før fødsel. Vært på 7 ul dette svangerskapet.
Da har jeg sett verdens nydeligste jente. Helt nydelig. Stor og flott jente. Hun var større enn gjennomsnittet. Så f*** dem om sier magen min er liten!!
Tror dette blir en tøff jente, sta og dramaqueen. Snill og god. Pappa nese, mamma hake og bollekinn som oss begge. Jeg ser tydelig at det er jenta vår! Og oul's 99% sikkre på jente ble det til 100%.
Var på ultralydklinikken på lysaker hos Dag. Veldig flink. Veldig koselig mann og koselig lokale. Sofa og storskjerm. Avslappet og behagelig stemning. Fikk med en minnepenn med bilder og film. Og noen i papir.
Legger ut bilder etterpå. Når jeg får sett på minnepinnen vi fikk.
Var noe av det sykeste jeg har opplevd.SÅ gøy!!!!!! Artig at dere så familielikheten allerede. Vår tur på fredag. Gud bedre kor eg gleda meg!!!!! :-D