får så vondt :(

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Emilie har grått i 3 timer nå pågrunn av han heeeeelvettes ånden her i huset!
Vi vet det er han for vi har vert mye i sentrum de siste dagene og har sovet helt bra i vognen mens vi er nede på eid men så fort ho kommer hjem begynner ho og gråte
Nå har ho holdt på i 3 timer og ingenting hjelper :(

ho synske kommer heldigvis imorgen men imorgen virker veeeldig lenge til...
har så vondt inni meg att eg har ikke ord..
mamma måtte ta henne litt nå for eg bryter helt sammen av og se på henne..
tårene renner og hu hylgriner..
vet ikke hva eg skal gjøre.. føler meg so jævlig hjelpesløs [:(]

Ånden..?? Huff..[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Jeg får helt frysninger av å høre sånne historier.. [&:] stakkars stakkars scnuppa di[:(][:(] vet dere hvem som går igjen, eller har noen aning? Jeg håper jeg aldri møter på noen ånder.. Er ganske redd for det.. Det er jo faktisk mer vanlig enn man skulle tro.. Håper nå ihvertfall at det ordner seg i nærmeste fremtid, og at det blir bedre etter hun synske har vært der.. [:)]  du må gi en oppdatering imorgen da[:)]

ORIGINAL: Danderfluffy

å shit så utrolig ekkelt[:(] hvor har du fått tak i medium? Vi trenger det selv....

det er tanten til bestevenninnen min..
men lilli bendriss sitt nr er på telefonkatalogen så dere kan jo slå på tråden til hu?

ORIGINAL: gledermeg88

Jeg får helt frysninger av å høre sånne historier.. [&:] stakkars stakkars scnuppa di[:(][:(] vet dere hvem som går igjen, eller har noen aning? Jeg håper jeg aldri møter på noen ånder.. Er ganske redd for det.. Det er jo faktisk mer vanlig enn man skulle tro.. Håper nå ihvertfall at det ordner seg i nærmeste fremtid, og at det blir bedre etter hun synske har vært der.. [:)]  du må gi en oppdatering imorgen da[:)]

Vi tror det er broren til bestefaren min.
det går meget langt tilbake.
ånden var her når pappa og de var små også.. tenkte først kansje det kunne vere farmor/farfar men de ville ikke vert så onde mot emilie..

Det kan ikke tenkes at det er kolikk...?

ORIGINAL: Maelle

ho har kolikk og.
men må si det er da meeeeget merkelig ho roer seg så fort vi kommer oss ut døren og blir hysterisk når vi kommer inn igjen
og vi vet her går en ånd igjen i huset så er jo egentlig bare og tenke logisk

Frisk luft i lungene gjør vel kolikkbarn rolige, har jeg lest... Og risting i vogna, som gjør at luften flytter på seg.

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ho har kolikk og.
men må si det er da meeeeget merkelig ho roer seg så fort vi kommer oss ut døren og blir hysterisk når vi kommer inn igjen
og vi vet her går en ånd igjen i huset så er jo egentlig bare og tenke logisk

Ja, og her er vel strengt tatt jeg og *Meya* de eneste som tenker logisk.. Det dere snakker om vil jeg vel kansje kalle å tenke alternativt, og det er jo i seg selv bra, men tror ikke det hjelper mot kolikk... [8|][:D]

ORIGINAL: *Meya*

Frisk luft i lungene gjør vel kolikkbarn rolige, har jeg lest... Og risting i vogna, som gjør at luften flytter på seg.

Oki.. ho er helt rolig når eg er hos foreldrene til sambo annen hver helg, når vi er inne på besøk, er i kjøpesenter og er overalt men så fort vi kommer hjem vræler hu..

vet godt at frisk luft hjelper mot kolikk..

Kaller du det alternativ tenking når en ånd legger seg bak deg i sengen og puster deg i nakken, smeller me dører, flytter ting, lukker ovnen når vi lar den stå på gløtt for å få bedre trekk, du føler han bak deg og att han følger me deg..??

han har vert her veldig lenge.. farmor sier att hu opplevde han og hu døde når eg var 1 år og nå er eg 26 men han har bare vert snill og god helt til Emilie vart født.. da begynte helvette.

Oki.. ho er helt rolig når eg er hos foreldrene til sambo annen hver helg, når vi er inne på besøk, er i kjøpesenter og er overalt men så fort vi kommer hjem vræler hu..

Kaller du det alternativ tenking når en ånd legger seg bak deg i sengen og puster deg i nakken, smeller me dører, flytter ting, lukker ovnen når vi lar den stå på gløtt for å få bedre trekk, du føler han bak deg og att han følger me deg..??

*kremt*  Det var vel JEG som nevnte alternativ tenking..

Personlig kaller jeg det et mareritt, og ja- å bruke et medium mot kolikk vil jeg kalle alternativt, ikke logisk..
Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan forklares, men å skylde en ond ånd for kolikk blir litt... spesielt..? Hvorfor skulle denne ånden ha noe imot ditt barn hvis det har godtatt andre i 50 år..?

har dere prøvd å komme opp med en logisk og fornuftig forklaring på det først eller fant dere ut med en gang ungen gråt litt at det var spøkelset sin feil?
tipper de kolikksmerten og kanskje tannfrembrudd har litt å si også.. [8|] separasjonsangst?

[8|]

Personlig kaller jeg det et mareritt, og ja- å bruke et medium mot kolikk vil jeg kalle alternativt, ikke logisk..
Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan forklares, men å skylde en ond ånd for kolikk blir litt... spesielt..? Hvorfor skulle denne ånden ha noe imot ditt barn hvis det har godtatt andre i 50 år..?

har eg sagt vi skal bruke henne for kolikken NEI!
vi skal bruke henne for og fjerne han fra huset.. haaaaallo?!

han har aldri godtatt noen men han har ikke vert like ond som han har vert etter att ho kom..
før kunne du bare kjenne han i rommet, nå føler du, hører, ser osv

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

har dere prøvd å komme opp med en logisk og fornuftig forklaring på det først eller fant dere ut med en gang ungen gråt litt at det var spøkelset sin feil?
tipper de kolikksmerten og kanskje tannfrembrudd har litt å si også.. [8|] separasjonsangst?

Ehm?! Emilie e 2 mnd og vi har ikke kontaktet en synsk før no.. ka trur du?!?

ta dere en tur hit dere og opplev det selv sååååå skal dere få lov og uttale dere.

Hvis hun har kolikk som du sier hun har, så er det da ikke det minste rart om hu skriker i tre timer. Men ganske rart at hun ikke skriker noe i det hele tatt, men roer seg når hun er utenfor hjemmet, om hun har kolikk..........
Hvordan klarer du forresten å skille mellom gråten som skyldes kolikk og den som skyldes en ånd?

ORIGINAL: LouisVuitton

Kanskje den ikke liker barn? Føler ikke den får nok "fred" der? En gretten gammel gubbe?

En mor kan høre forskjell på  bebien sin sin gråt da. Tror hun merker forskjell på bebien sin når den skriker pga kolikk og når den skriker pga den er redd.

takk... endelig ei som skjønner att eg kjenner ungen min bedre enn ka dere som sitter her og skriver kolikk, kolikk kolikk gjør

ORIGINAL: Juliette

Hvis hun har kolikk som du sier hun har, så er det da ikke det minste rart om hu skriker i tre timer. Men ganske rart at hun ikke skriker noe i det hele tatt, men roer seg når hun er utenfor hjemmet, om hun har kolikk..........
Hvordan klarer du forresten å skille mellom gråten som skyldes kolikk og den som skyldes en ånd?

når ho gråter pga magen(kolikken) gråter ho som når ho våkner og knyter magen og prøver og legge seg i fosterstilling.
mens når han er nær gråter ho som vis ho dunker hode litt hardt i haken min feks og får vondt og ligger kun og stirrer og ser seg vilt rundt og veiver me armene.. skjønner?

elendig på å forklare men håper du skjønte hva eg mente

ja det håper eg og ..
hadde vert sinnsykt godt om ho klarte  det ..

Back
Topp