Får så vondt av å kjøre bil!!

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Og tilfeldigvis så er jo det jobben min:/ Jobber som selger i dagligvare,så må jo kjøre bil. Gjør så vondt å sitte så oppreist:( Stikker og svir i eggstokker og livmor. Vil ikke bli sykmeldt alt nå. Hva ville dere gjort?

Jeg ville dratt til legen, forklart situasjonen - og latt det være opp til legen egentlig.
Da er avgjørelsen gjort på et faglig grunnlag.
Legen vil det som er best for deg og knøttet.... Kanskje er det mulig å ha gradert sykmelding, eller noe form for tilrettelegging...

Håper du finner en løsning som passer deg godt, og riktig god bedring :)

Takk for svar:) Har beklageligvis en populær lege som ikke har ledig tid før etter påske:/ Tenker sv utenfor livmora å jeg da,men man tenker jo på alt som kan gå galt. Kjenner det godt i rygg og bekken også,men har gått ut og inn av bil siden kl 8 i dag tidlig og har igjen et par tre timer! Tar nok en tlf til legevakta. Kommer da igjennom der i allefall.

Om du sier fra til de som tar i mot telefonen at du er gravid, og trenger en time inn til legen din for vurdering av sykmelding - så får du sikkert inn.

Jeg har også en populær lege, men det er fåtallet av gangene jeg har måttet inn dit at jeg ikke har fått det... I løpet av tre år, er det vel bare 5 ganger jeg ikke har fått inn til fastlegen. Og jeg har vært der MYE (har en kronisk sykdom som gir mye smerter, og har ofte behov for sykmeldinger)....

Prøv å ring legen på mårrakvisten i morgen, det er bedre at det er prøvd, enn at det står uprøvd.

Masse lykke til, og god bedring :)

Takk takk:) Har snakket med legekontoret i dag og de de kunne få til var tlf time! Skal ha det i morgen fordi jeg skal få tatt noen hcg prøver. Kan jo nevne det til henne da. Så søre de damene i skranken på legekontoret.

Back
Topp