Får panikk rett som det er....

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Hjeeeeelp jeg skal bli 3barnsmamma!!!!! Det er virkelig skummelt mange ganger når jeg tenker på det:confused005

jeg får panikk a tanken på to! hahaha... :P

Ja ikke sant :) ønsker tiden går fort, men samtidig trenger jeg tiden til å bli vant til tanken :)

Kjenner igjen den tanken innimellom jeg også.. hvordan skal dette gå, hvordan skal vi få plass (har bare 3 soverom så de to eldste må nok dele etterhvert) osv osv.. MEN vi får velge å fokusere på det positive så ordner det andre seg også :)

Jeg får hetetokter og høy puls av å tenke på at vi skal ha ETT barn... ;)

Åh, jeg gleeeeder meg jeg! Altså, for all del, det blir nok en stor omveltning og mye arbeid! Men åh, skal bli stas med baby i hus når de andre er så store! :)
Når jeg fikk Maja var Marcus bare 18 mnd'er, så jeg hadde liksom to "babyer" på en gang! Denne gang skal de to eldste på skolen, mens jeg forhåpentligvis kan kose meg litt mer med babyen! :)

Kjenner på litt engstelse jeg også av og til, blir 3 barnet vårt også. Men så prøver jeg å tenke positivt, vi har jo greid først den ene, så to og nå greier vi sikkert tredje også, det tar bare noen uker også er vi vant med det tenker jeg :) Må jo bare hoppe i det nå ;) Også har vi jo som sagt ovenfor en del måneder på å bli vant med tanken. Vil ikke at det skal gå fort jeg, liker å gå gravid <3

Jeg får helt noja!!! Og her skal vi ha nr 2! :O hehe lurer på når det virkelig går opp for meg :P

Får litt panikk innimellom jeg også :p spesielt nå i perioder med mye sykdom og slikt :p men vi klarer de vell :)

Back
Topp