Får nytt hotellrom idag

babyT

Forumet er livet
Jeg skal jo bo på hotellet her hvertfall til mandag i uke 24. Har nå et hotellrom med vindu mot gata, og det er forferdelig bråkete [:@] Kjenner jeg blir sliten av det, så etter 3 netter med ørepropper gikk jeg til resepsjonen idag og spurte pent om jeg kunne få bytte rom. Siden jeg totalt skal ha 11 netter her, så var de enige i at jeg burde få et rom jeg trives på, så om noen timer skal det nye rommet være klart [:D] Deilig!

Å KOR GODT FOR DEG DA![:)][:)]
DET SKULLE NO BARE MANGLE DA[;)]

Så flott da venne, 11 dager med bråk hadde blitt litt voldsomt da. Når er det din bedre halvdel kommer da, for han er vel ikke der nå kanskje?

Min mann er ikke her nå, nei [:(]

Han kommer ikke før dagen før uttak, det vil si at han tidligst kommer på tirsdag. Blir deilig å få ham også hit. Selv om jeg har de to andre jentene å prate med og gå på kafé og kino med, så er det noe annet å ha støtte fra mannen min. Det er jo VÅRT prosjekt dette. Han har fri fra jobb neste helg, så mulig han blir her i helga om han kan. Så får vi heller betale for ham selv. NAV dekker jo kun ei natt for ham. MEn skjønner at han også vil være her neste helg. Da kommer hele koret vi synger i hit til Tromsø. Jubileumstur. Hadde vært gøy å få treffe dem, og kanskje være med og synge litt om formen tillater det. Om uttak blir onsdag eller torsdag, så regner jeg med at formen skal være passe fin på lørdag.

Så snille de er!!! Klart du må få et rom du trives på...

ORIGINAL: Pastella

Jepp. Har fått et mye bedre rom nå. Ikke bare er det roligere her, det er også større, og badet er MYE bedre [:D]

Nå har vi akkurat vært på kino og sett What happens i Vegas. Passe lett underholdning på en søndag. Bare noen minutter igjen til hun ene av de jeg har truffet her skal sette EL-sprøyta. Blir spennende å høre med henne hvordan det gikk når hun er ferdig med uttak på tirsdag.

ORIGINAL: babyT?

Jepp. Har fått et mye bedre rom nå. Ikke bare er det roligere her, det er også større, og badet er MYE bedre [:D]

Nå har vi akkurat vært på kino og sett What happens i Vegas. Passe lett underholdning på en søndag. Bare noen minutter igjen til hun ene av de jeg har truffet her skal sette EL-sprøyta. Blir spennende å høre med henne hvordan det gikk når hun er ferdig med uttak på tirsdag.

Åh så kjekt da!!! Spennende å følge med deg!!! Åssen føler du deg tatt i mot på ivf'en? Vi følte oss ikke veldig godt tatt i mot, men vi rakk bare forsamtlen!

Åh så kjekt da!!! Spennende å følge med deg!!! Åssen føler du deg tatt i mot på ivf'en? Vi følte oss ikke veldig godt tatt i mot, men vi rakk bare forsamtlen!

Føler meg veldig godt mottatt. Bare møtt veldig hyggelige mennesker til nå [:)]

Synd at ikke dere hadde samme opplevelse.

Føler meg veldig godt mottatt. Bare møtt veldig hyggelige mennesker til nå [:)]

Synd at ikke dere hadde samme opplevelse.

Så bra!!!!! Alle andre enn legen vi hadde virka koseli...

Back
Topp