Får nok en jenta! =)

Meko

Flørter med forumet
Vi var på tidlig UL på mandag og da spurte vi litt om kjønn. Da sa han at man ser noe som går oppover om det er en gutt og noe bønnelignende om det er en jenta. Rett etter at han sa det zoomer han inn på to vite flekker. Når samboeren kommenterte at det så ut som en jenta så fikk legen et smil om munnen og måtte erkjenne at det så jo sån ut selv om det bare er på gjettestadiet enda.

Så nå ser det ut som vi får en jenta! =) Så koslig siden vi har en gutt fra før. Vi får se om det stemmer på det ordinære ultralydet men tankene dras mot rosa =)

Oi!! Så gøy da!! Trodde ikke de kunne se det så tidlig jeg....

Oi... Hvor langt på vei er du? 

Heldig hvis du fikk vite kjønnet allerede nå da

emiliesin skrev:
Oii, så morro :) hvor langt er du på vei nå? :) 
Bare for å komme med en party bumper så må jeg fortelle om noe:
Ei venninne av meg gikk på tidlig ul privat i uke 13 og gynekologen(som er kjent her og har holdt på i maaaange år med ass befruktning, ul osv) sa at han var 80-90% sikker på at det var en jente.. når de kom på ord.ul i uke 18 var det en gutt :) 
Så jeg hadde nok trodd på det men ikke tenkt så altfor mye på det og planlegge jente tingene ennå :) 

Vi har et vennepar som fikk sitt femte barn for noen måneder siden. "Eldstemann" er jente, og så kom det 3 gutter etter det. På UL fikk de beskjed om det ble en jente nå sist, hun skulle hete Mie, de handlet inn jentetøy, og var veldig klare for det. Men når babyen kom, var det en gutt! Så da ble det en liten Morten istedenfor... :)
Er vel ikke veldig ofte dette skjer da, men det kan skje..

Så det er sikkert lurt å ikke tenke altfor mye over det enda.. Men SÅÅ moro om det stemmer da!! :) Og jeg skjønner SÅÅ godt at dere ble glad og forventningsfulle når dere fikk den beskjeden. Hadde HELT KLART blitt det vi også!! :))

emiliesin skrev:
Oii, så morro :) hvor langt er du på vei nå? :) 
Bare for å komme med en party bumper så må jeg fortelle om noe:
Ei venninne av meg gikk på tidlig ul privat i uke 13 og gynekologen(som er kjent her og har holdt på i maaaange år med ass befruktning, ul osv) sa at han var 80-90% sikker på at det var en jente.. når de kom på ord.ul i uke 18 var det en gutt :) 
Så jeg hadde nok trodd på det men ikke tenkt så altfor mye på det og planlegge jente tingene ennå :) 

Jeg var 11 uker når jeg var på UL. Jeg har hørt om fler som har fått "endret" kjønn så er ikke 100 % sikker på at det blir en jenta. Viser det seg at det blir en gutt den 18/1 når vi skal på UL igjen så blir jeg kjempeglad for det. Det hadde jo vært veldig koslig om gutten her hjemme får seg en bror som han kan kjøre bil og leke sammen med. Med andre ord spiller det ikke noen rolle, men har en liten følelse av at det kan bli en jenta.

Så morro! Vi var på tidlig ultralyd sist (uke 12) og fikk vite at det kunne se ut som ei jente, men vi måtte ikke ta det helt sikkert.. men det stemte..  De kan ta feil av kjønn ved ordinær ultralyd også så det er vel egentlig ikke større sjangs for at de tar feil tidlig... Morro er det uansett, og som du selv sier spiller det jo ingen rolle om det er jente eller gutt

Men magefølelsen bør du stole på, den vet ofte best! 

Back
Topp