Får nesten ikke puste...

*MissMe*

Gift med forumet
Tredje graviditet, men lenge siden sist..
har vært tungpustet egentlig hele svangerskapet, men nå de siste ukene er det som om jeg har 10% lungekapasitet igjen. Blir andpusten av å legge meg liksom...
2 måneder igjen, håper babyen synker litt på slutten.
Flere som har det sånn?

Jeg er også tungpustet, kommer så fort jeg anstrenger meg litt, og trappene her hjemme unngår jeg så mye som mulig[emoji23] Skal bli godt å få kroppen tilbake kjenner jeg, er vanligvis i veldig god form så det føles ganske så håpløst å bli sliten såpass fort..

Jeg er også tungpustet, kommer så fort jeg anstrenger meg litt, og trappene her hjemme unngår jeg så mye som mulig[emoji23] Skal bli godt å få kroppen tilbake kjenner jeg, er vanligvis i veldig god form så det føles ganske så håpløst å bli sliten såpass fort..

Samme som her, og wc er OPPE!
Og det er ei bratt lang trapp :o

Samme her [emoji26] Men når jeg tenker på det er det egentlig ikke så rart; drar jo på 17 kg mer enn vanlig her [emoji28] Skikkelig andpusten når jeg kommer opp etter å ha vært nede på do om natta [emoji85] Blir deilig å føle seg litt mindre som en flodhest [emoji23]

Heldigvis er det ikke mange ukene igjen før man får kroppen tilbake. Og forhåpentligvis får vi bedre og bedre vær ute. Og kan nyte forsommeren litt før vi alle sammen har en liten tulle i armene våre

Merker det godt i trapper. Jeg er såpass sta at jeg fortsatt bruker trappa opp til gyn. på sykehuset, det er jo tross alt bare to etasjer. Men jeg må stå og samle pusten ei stund før jeg går til skranken og melder meg. Pustepesehvese. :hilarious:

Samme her, utrolig slitsomt!

Trapper en døden! Jeg og samboeren min prøver å være flinke til å gå mye turer. Har klart meg ganske bra frem til nå egentlig. Nå må jeg nesten legge meg ned etter å ha gått opp bakker. Klarer ikke snakke engang fordi jeg er så andpusten[emoji23]
Jeg som trodde jeg skulle være superaktiv på Elixia siden jeg ble sykemeldt fra uke 12. Men neida. Vært der 2 ganger da[emoji23]
Sitter stort sett i samme kroken i sofaen og spiser. Spiser for å ikke ville ha snus[emoji23] blitt skikkelig tjukk

Trapper en døden! Jeg og samboeren min prøver å være flinke til å gå mye turer. Har klart meg ganske bra frem til nå egentlig. Nå må jeg nesten legge meg ned etter å ha gått opp bakker. Klarer ikke snakke engang fordi jeg er så andpusten[emoji23]
Jeg som trodde jeg skulle være superaktiv på Elixia siden jeg ble sykemeldt fra uke 12. Men neida. Vært der 2 ganger da[emoji23]
Sitter stort sett i samme kroken i sofaen og spiser. Spiser for å ikke ville ha snus[emoji23] blitt skikkelig tjukk
Jeg frøs medlemskapet på treningssenteret i desember jeg [emoji28][emoji23]

Blir tungpustet Av vanlige hverdagsting, men kan fint løpe i 45 min, vaske huset, sykle og trene styrke

Back
Topp