minsine Forelsket i forumet 30 Mar 2013 #1 Hei Håper jeg får bli her inne til termin 1 desember.... barn nr 2 Kjenner jeg er super nervøs, så holder fortsatt en fot inne i FS Håper på å bli bedre kjent med dere her inne Hovr mange er vi egentlig her på desember da?
Hei Håper jeg får bli her inne til termin 1 desember.... barn nr 2 Kjenner jeg er super nervøs, så holder fortsatt en fot inne i FS Håper på å bli bedre kjent med dere her inne Hovr mange er vi egentlig her på desember da?
L ~lilletrille~ Forelsket i forumet 30 Mar 2013 #2 Gratulerer og velkommen har ikke helt oversikt over hvor mange vi er... Men ser ut som det blir mer og mer liv her nå
Gratulerer og velkommen har ikke helt oversikt over hvor mange vi er... Men ser ut som det blir mer og mer liv her nå
mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP 30 Mar 2013 #3 Gratulerer så mye. Jeg holder også en fot inne på FS enda.. Men vi får krysse fingra for at desemberhemlighetene våre klamrer seg fast
Gratulerer så mye. Jeg holder også en fot inne på FS enda.. Men vi får krysse fingra for at desemberhemlighetene våre klamrer seg fast