MamaOdie
Glad i forumet
Lille frøken fryd på 21 mnd har siden bhgstart(13 mnd) vært en del syk. Det er greit...
Men hun har til enhver tid hoste... Periodevis ganske hissig hoste, og hvertfall en gang i mnd hvor det går så ille at hun kaster opp. Hun er tett i brystet, og det danner seg masse slim..
Ved siden av dette sikler hun som en hund!! Greit nok når det er tenner på gang, men nå har jeg innsett at det er konstant og jeg må skifte siklesmekke 4-5 ganger daglig... De fleste tennene er på plass, og kan egentlig ikke se noen grunn til alt dette siklet!
Har vært hos legen flere ganger, men han gir meg samme svaret hver gang det er noe; "så lenge almenntilstanden hennes er bra, medisinerer vi ingen"
Blir frustrert av det svaret.. Er ikke det at jeg er så ivrig etter å dytte i ungen medisiner, men jeg vil vite om det er noe som er galt... For alt i meg skriker at det er noe som ikke stemmer. Bhg har også reagert på hosten..
Og almenntilstanden er fin, men dette gir henne jo konstant dårlig nattesøvn og det må da være en plage :(
Skal ringe helsestasjonen og be om en henvisning til ØNH på tirsdag.. Men ville gjerne høre om det er noen som kanskje kjenner igjen dette, eller bare har noe å si om det??