Får mannen alkoholnekt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Næh, det tror jeg ikke trengs her:-P Han drikker ikke mye øl e.l. akkurat, og om han ønsker å ta seg en pils en lørdag, så skal han få lov til det, han drikker seg jo ikke drita av den grunn!:-) :-P Han er Cocaholiker han her, så så lenge Coca Cola ikke har begynt å tilsette alkohol i brusen sin, så er det nok ingen fare;)

Næh, det tror jeg ikke trengs her:-P Han drikker ikke mye øl e.l. akkurat, og om han ønsker å ta seg en pils en lørdag, så skal han få lov til det, han drikker seg jo ikke drita av den grunn!:-) :-P Han er Cocaholiker han her, så så lenge Coca Cola ikke har begynt å tilsette alkohol i brusen sin, så er det nok ingen fare;)
Har en Cocaholiker her også, så trenger nok ikke å stresse med alkoholnekt;-)

Alkoholnekt blir det nok ikke, men fyllenekt blir det uten tvil. Orker ikke risikere å dra med meg en full/bakfull gubbe på føden ;)

Ikke ett tema her :) har en meget alkoholbevisst mann , så jeg bekymrer meg ikke :) om han har tatt en øl å vi må på føden , ja , så må vi det da :) jeg har termin 1 januar så at noe kan skje i mellomjula er ikke usannsynlig, og i den uka så er det jo ikke uvanlig å ta seg en juleøl eller lignende :) . Mannen har vel kanskje ei fyllekule i året å den hadde han noen uker etter vi testa positivt :p

Netj, ikke noe problem her:)

Lite alkohol generelt. Og om det skulle skje (for det kan jo skje på de rareste tidspunkt - ikke bare dagene før og etter termin) så bor vi i by - nære venne og familie - har drosje og ambulanse om det skulle være. Tar det knusende med ro;)

Han er veldig sjelden ut (2-3 ganger i året kanskje) så blir ikke noe problem :) Men han har sagt selv at han ikke skal drikke på nyttårsaften, vi skal i familieselskap med barna så blir jo ikke noe festing likevel :)
Han kommer til å ta seg en øl i jula, men ettersom jeg har veldig raske fødsler så vil han ikke ta sjansen på å ikke kunne kjøre til sykehuset som ligger 2 timer unna.

Han bruker sunt vett og holder seg til kun ett par øl allerede nå ( har vært litt fare for prematur fødsel ). Til jul kjøper han seg nok alkoholfritt, da vi må komme oss kjapt på sykehus hvis noe starter. Og da er det muligens ikke tid til å vente på noe taxi! :-P

Trenger ikke nekte han, han er fornuftig nok til å tenke såpass selv :) Blir nok ikke mer enn maks to øl om gangen i jula tenker jeg.

Heldigvis så fornuftig at han har stoppet av seg selv allerede nå <3

Han tar seg ei øl av og til, men da spør han først om formen min er bra, om jeg kjenner meg rar eller noe sånt, bare for å forsikre seg :)

<3 mannen min <3

Ikke et tema her i heimen!! Mannen min drikker svært sjeldent.
De få gangene han drikker, drikker han kun en drink eller to!!!! <3

Nei jeg hadde ikke nektet han. Men har sagt klart ifra at det er bare greit med et par øl. Og det tror jeg han føler også, selvom han har vanskelig for å skjønne at det faktisk snart kommer til å skje en fødsel :p

nei det for han ikke, men kjenner godt nok til å vite at han ikke kommer til å drikke no særlig før eller etter

Nei, det synes jeg er unødvendig! Han skal få lov til å drikke både øl og cognac til kaffen om han vil. Han sier selv at han ikke vil drikke mer enn et par øl og kanskje en kosecognac i jula. Jeg har ikke termin før 18. januar, så jeg hadde ikke bekymret meg om han hadde drukket litt mer heller :-)

Nei! Han drikker veldig skjeldent også skal vi alltids finne en annen mulighet til å komme oss til føden på om tilfeldighetene blir at jeg går i fødsel den ene gangen han drikker..

Back
Topp