Får man tidlig ul dersom man ikke vet hvor langt man er på vei?

I love to dance

Blir kjent med forumet
Jeg er altså gravid, men aner ikke hvor langt jeg er på vei. Kan være alt mellom 1 og 10 uker...

Får jeg tidlig ul for å finne ut av det da?

Jeg fikk i hvert fall det

Jeg fikk det ikke, ikke engang da jeg kunne være alt fra 2-3 uker til 25 uker på vei eller enda mer kanskje. Jeg måtte vente til det de mente var min termin sa 18 uker, da ble jeg satt tilbake to uker. Men det var jo bare noen uker etter at jeg fant det ut.

Jeg fikk det! Sa til legen at jeg ikke hadde noen anelse ( ble gravid på pilla), og da sendte han henvisning til UL for å fastslå hvor jeg var i svangerskapet. Tok 2 uker før jeg ble innkalt.

Jeg var på gyn undersøkelse hos fastlegen.

Han kjente på både inn og utsiden samtidlig, å antok at jeg var 6 uker + 1-2.
Fikk ul når de mente jeg var ca 12uker. Skulle være 12+1-2 da, å ul viste 12+2. 

Så stemmte ganske bra. Men ikke sikkert alle leger er like flinke da...
Han sjekka med førstemann også, å traff på uka da også, så tror ikke det er bare gjetning/lykketreff heller...

Jeg fikk iallefall.. Men det var kanskje p.g.a at han legen jeg var hos (ikke fastlegen) var en pikk.. Han bare kjente UTENPÅ magen min og sa "Du er ikke over 12 uker,kom tilbake 12.juni".. OG det var snakk om at jeg kanskje skulle ta abort..

jeg fikk ikke...

ike engang da jeg var rundtom 10 uker, og fikk fullt pencillinsjokk, innlagt på sykehus og superdårlig.  neida...  =(

kom på ordinær ul, da jeg var 21 uker på vei....   2-3 uker lenger enn jeg trodde..

Back
Topp