Får man telefon på en søndag…

Vilje35

Glad i forumet
…dersom alle befruktede egg skulle falle fra før innsett? Jeg fikk endelig en positiv beskjed i går om at 3 av 4 egg ble befruktet, og fått time til innsett i morgen.

utrolig glad i takknemlig- spesielt siden jeg hadde lite håp med så få egg. Men neste bekymring nå er jo om utviklingen videre går som den skal. Vet vi ikke får gjort noe med dette, men er det noen som har kjennskap til om man får telefon/beskjed på søndager dersom det skulle skje? Vi går hos Hausken.

Det skal bare ikke skje altså! :smiley-angelic001

De ser neppe på eggene før i morgen tidlig :)

Lykke til!

Der jeg går så ser de på embryoene hver dag, også søndag, så jeg vil tro jeg hadde fått beskjed om alle hadde fallt fra under første forsøk (uttak fredag, skulle ha innsett mandag). Men det varierer nok skjønner jeg. Håper du ikke får noen telefon i morgen tidlig, lykke til! :)

Der jeg går så ser de på embryoene hver dag, også søndag, så jeg vil tro jeg hadde fått beskjed om alle hadde fallt fra under første forsøk (uttak fredag, skulle ha innsett mandag). Men det varierer nok skjønner jeg. Håper du ikke får noen telefon i morgen tidlig, lykke til! :)
Takk for svar- er egentlig det jeg har tenkt også. Hvor går du?

Lykke til idag ❤️

Da var innsett gjennomført og jeg ruger:Heartbigred
Et åttedelt fint egg inn og et som skal dyrkes frem til onsdag for å se om vi får en blasto på frys. Ren bonus isåfall!

Ett har da falt fra siden telefonen jeg fikk lørdag. Konkluderer dermed med at en ikke hører noe sålenge innsett går som planlagt. I tilfelle noen skulle lure senere :)

Back
Topp