Får man ny ul om man ikke ser hjerte slår?

MrsReaff

Forelsket i forumet
Om man er inne på tidlig ul, men så er det for tidlig, så det er ikke mulig å se at hjerte slår. Er det slik at man blir satt opp til ny time litt senere da? Litt spent da jeg skal på ul om et par uker...

Er det privat eller på sykehuset du skal, da?

Jeg tenker jo at det burde man få, men har aldri vært på så tidlig ul selv, så har ikke peiling egentlig.

Om du har bestilt UL privat regner jeg med du må betale for den timen, også setter de opp ny time som du også må betale for. Om det er henvisning gjennom legen tror jeg nok du får en ekstra en :)

Jeg fikk beskjed om å komme tilbake i uke 8... (noe som heldigvis er snart.... spendt) Dette var privat..
Med førstemann viste det seg at jeg bare var 8 uker og ikke 10 da fikk jeg ny time 2 uker etterpå. Dette var Ahus.... 

Fastlegen har sendt henvisning til sykehuset for å sjekke hvor langt jeg er på vei, da han mente størrelsen på livmoren min ikke tilsvarte det samme som jeg har regnet ut i forhold til menstermin og eggeløsning :) Han trodde kanskje jeg var noen uker lenger eller at det muligens er tvillinger...

Back
Topp